PARTNER SERWISU
cckzhfvp
5 6 7
m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 6 lutego 2012 21:57:48 przy kursie: 0,19 zł
raport za grudzień 2011 roku, www.momo.com.pl/pl/Raporty/Rap...

W grudniu pierwszy raz została przekroczona granica 1 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Kod:
mod: link bez cytatu - post do usunięcia


Edytowany: 7 lutego 2012 06:27

m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 29 kwietnia 2012 10:37:04 przy kursie: 0,27 zł
Emisja nowej serii objęta przez inwestora ! Po cenie 50 gr Angel

Info z 27.04.2012 INFO

Cytat:
Zarząd MOMO S.A. informuje o zwarciu w dniu 26 kwietnia 2012 umowy przedwstępnej objęcia akcji nowej emisji serii D przez GT Trading Finland Oy oraz dalszym zaangażowaniu kapitałowym w projekt budowy sieci MOMO. GT Trading obejmie 2 000 000 akcji nowej emisji stanowiące 7,69% kapitału MOMO S.A. Cena objęcia akcji nowej emisji została ustalona na 0,50 zł. Środki z nowej emisji zostaną przeznaczone na rozwój sieci MOMO. GT Trading Finland Oy jest firmą paliwową działająca w handlu hurtowym wyrobami ropopochodnymi i detalicznym paliw płynnych. Właściciele GT Trading Finland Oy mają wieloletnie doświadczenie w budowie i zarządzaniu automatycznymi stacjami paliw na rynku skandynawskim i polskim. Podstawa prawna: Załącznik nr 3, § 3 ust. 1 - do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Oznacza to nie mniej nie więcej, dla posiadaczy akcji ze cena w najbliższym czasie powinna ustalić się w okolicy ceny objęcia nowej serii akcji D zakupionej przez GT Trading.

Nowy inwestor posiada doświadczenie oraz zaplecze jeżeli chodzi o obrót paliwami, wydaje mi się że w końcu MOMO zacznie się rozwijać i uruchamiać nowe stacje paliwowe.

zjk
zjk
0
Dołączył: 2009-02-06
Wpisów: 925
Wysłane: 1 maja 2012 23:07:04 przy kursie: 0,30 zł
Ja bym na to popatrzył z innej perspektywy, oznacza to ze MOMO ma szanse na uruchomienie stacji nr 2,3,4 jeśli umowa dojdzie do skutku. 4 działające stacje powinny pozwolić na dalszy rozwój sieci i na pewno ułatwia pozyskanie dalszego finansowania.

Mam nadzieje tylko ze zarząd wyciągnie wnioski z ostatniego okresu i będzie trzymał wszelkie koszty na jak najniższym poziomie aby spółka była rentowna i mogła się samo finansować jeśli chodzi o rozwój.


m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 13 maja 2012 18:08:53 przy kursie: 0,26 zł
Jednak GT Trading wchodzi w interes, świadczy o tym uchwała zarządu o podwyższeniu kapitału zakładowego MOMO S.A. www.momo.com.pl/pl/Raporty/Rap... oraz informacja zawarta w raporcie kwartalnym:
Cytat:
Ustalona cena emisyjna na poziomie 0,50 PLN (kurs otwarcia akcji MOMO S.A. w dniu
ogłoszenia powyższego komunikatu wynosił 0,21 PLN) jednoznacznie wskazuje, że GT Trading Finland
OY na podstawie przeprowadzonego due dilligence bardzo dobrze oceniło zarówno fundamenty,
koncept biznesowy jak i szanse rozwoju Emitenta. Środki z nowej emisji zostaną przeznaczone na
rozwój sieci MOMO. Powiązanie Emitenta z tak silnym i doświadczonym partnerem jak GT Trading
Finland OY pozwoli zabezpieczyć przyszłość finansową Spółki oraz znacznie przyspieszyć tempo jej
rozwoju. W najbliższym czasie należy spodziewać się intensyfikacji komunikatów dotyczących
działalności inwestycyjnej MOMO S.A.

m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 8 czerwca 2012 11:55:56
Projekt uchwał spółki MOMO z dnia 2 czerwca 2012 roku, w załączniku 16:

Cytat:

"Powołuje się Pana Petri Jokinen (PESEL 63110312692) do Rady Nadzorczej Spółki.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik do uchwały numer 14.
Zarząd MOMO SA uzasadnia pozbawienie prawa poboru do objęcia akcji serii D ważnym interesem
Spółki polegającym na realizacji strategii rozwoju poprzez pozyskanie inwestora strategicznego, który
zapewni stosowny kapitał udziałowy. Cena emisyjna wynosząca 0,50 zł za akcję serii D jest o 66%
wyższa od aktualnej ceny rynkowej."




Emisja podniesie kapitał zakładowy do 5,2 mln zł. Ostateczna umowa ma być zawarta do 7 lipca maksymalnie wiecej info w strefie inwestora na stronie MOMO S.A.
Edytowany: 8 czerwca 2012 12:00

ZiutekGruby
0
Dołączył: 2012-07-09
Wpisów: 5
Wysłane: 9 lipca 2012 13:27:49
Mimo przychodu na poziomie 6,5 mln, rok zamknięty z niemal 1 mln straty.

Na WZA zadecydowali, że nie bedzie emisji akcji i nie podwyższą kapitału, ale nie wiadomo dlaczego, bo do raportu nie dołaczyli załącznika, który by uzasadniał decyzje,....

m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 9 lipca 2012 21:12:37
ZiutekGruby skąd masz informację że nie będzie emisji? W raportach bieżących jest dokument zawierający treść uchwał z 29/06/2012, nie ma natomiast treści uchwał z 6 lipca, kiedy to miała odbyć się druga część WZA.

m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 13 lipca 2012 14:56:46 przy kursie: 0,39 zł
No i w końcu mamy ostateczną informację o wejściu inwestora.
Opłacenie emisji akcji serii D MOMO SA przez GT Trading Finland Oy.
Cytat:

Zarząd MOMO S.A. informuje o wpływie na konto spółki środków tytułem objęcia akcji nowej emisji serii D przez GT Trading Finland Oy. Zgodnie z umową inwestycyjną GT Trading obejmie 2 000 000 akcji nowej emisji stanowiące 7,69% kapitału MOMO S.A. Cena objęcia akcji nowej emisji została ustalona na 0,50 zł. Środki z nowej emisji zostaną przeznaczone na rozwój sieci MOMO.
Źródło: Momo S.A.
Edytowany: 13 lipca 2012 14:57

m49
m49
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 38
Wysłane: 12 sierpnia 2012 19:42:28
W serwisie inwestora pojawił się raport za lipiec 2012 roku. Sprzedaż w lipcu w stosunku do roku poprzedniego wzrosła o 32,39%.


W obszarze działalności inwestycyjnej:
"Po opłaceniu emisji akcji serii D MOMO S.A. przez GT Trading Finland OY Emitent wznowił pracę nad
weryfikacją zidentyfikowanych lokalizacji pod kątem najszybszej realizacji budowy kolejnej Automatycznej Stacji Paliw MOMO."

Polecam:
RAPORTY BIEŻĄCE MOMO S.A.

bankrucik
141
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 12 września 2012 23:20:13
raport miesięczny za sierpień 2012
www.newconnect.pl/?page=1045&a...
ten raport podoba mi się po prostu za ilość informacji która można w nim znależć...
duży plus dla spółkihello1
np.co stoi na przeszkodzie, żeby inne firmy z newconect prezentowały dane o wielkości przychodów?
zwłaszcza, że i tak podają to do urzędów skarbowych... itd



Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com


bankrucik
141
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 30 października 2012 22:15:12 przy kursie: 0,25 zł
Samoobsługowa sieć stacji paliw liczy 106 obiektów i jest wyceniana przez analityków na maksymalnie 200 mln zł. Szef sprzedaży detalicznej Neste w Polsce Paweł Sitarski mówił już wcześniej, że życie firmy w Polsce nie jest usłane różami . Jak tłumaczył, polski konsument nie jest gotowy, by płacić prawie 6 zł za litr paliwa, dlatego stacje paliw rezygnują z marży na benzynie, a zarabiają na dodatkowych usługach - kawiarni, sklepach czy myjni. Tymczasem Neste nie oferuje takich usług. - W efekcie różnica cenowa między benzyną z naszych stacji bezobsługowych, które z założenia powinny być najtańsze, a benzyną ze stacji z segmentu ekonomicznego jest praktycznie zerowa. W relacji do segmentu premium jesteśmy tylko o 3-6 groszy tańsi - tłumaczył.
pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1...


czyli 1 stacja warta ok 2 mln złotych. i to przy sieci liczącej ponad 100 stacji...


to daje punkt odniesienia do wyceny MOMOThink


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

jm11
0
Dołączył: 2012-06-15
Wpisów: 33
Wysłane: 31 października 2012 10:46:39 przy kursie: 0,26 zł
Neste jako punkt odniesienia? i tak i nie...

- siec Neste to nie tylko stacje samoobslugowe, duza czesc obiektow to zwykle stacje - a ramach tych dwoch segmentow siec jest bardzo niejednorodna - stacje porozrzucane od sasa do lasa
- Neste jest "od zawsze" na sprzedaz i jest nierentowna (dane finansowe tutaj: www.rzeczpospolita.pl/ekonomia...)
- z drugiej strony Momo tez nie zarabia na siebie i ma problemy z budowa sieci (pozwolenia + brak fnansowania) poza stacja pilotazowa, ktora sobie niezle radzi
- ale maja ciekawe pomysly na rozwoj (spojny koncept budowy sieci, bank lokalizacji, Skandynawia) i inwestora branzowego ktory byl sklonny dac za te pomysly duza premie
- jeszcze dodatkowy czynnik ryzyka - spolka to one-man show - jak np. prezes zlamie noge na nartach, wszystkie plany mozna bedzie wlozyc do szuflady na pare miesiecy...

sam na razie obserwuje - zastanawiam sie nad kupnem jakiegos symbolicznego pakietu, ale pewnie poczekam az spadnie ;)

Szczepan Łangowski
0
Dołączył: 2010-08-01
Wpisów: 446
Wysłane: 14 listopada 2012 18:11:27 przy kursie: 0,38 zł
Omówienie sprawozdania finansowego MOMO za Q3 2012

Z planów budowy sieci samoobsługowych stacji benzynowych przez MOMO na razie nie wiele wyszło. Spółka od pewnego czasu operuje tylko w jednej lokalizacji w Grodziski Mazowieckim. Na dalszy rozwój brakowało kapitału. W ostatnim czasie problem po części został rozwiązany, gdyż w akcjonariacie pojawiła się fińska spółka działająca w szeroko pojętej branży paliwowej.

Na początek moje spostrzeżenie odnośnie raportów finansowych MOMO. Zarząd chwali się w nich głównie dynamicznie rosnącymi przychodami. Niestety nie ma to żadnego przełożenia na wyniki. Spółka jest trwale nierentowna i to na wszystkich poziomach rachunku zysków i strat. Nie sztuką jest generować milionowe obroty a na czysto nie zarobić nawet jednej Złotówki.

Permanentne straty spowodowały, iż spółka musiała szukać zewnętrznych źródeł finansowania core businessu. Prawie 400 TPLN kredytu udzieliła jednostka powiązana, dodatkowo w coraz większym stopniu MOMO korzysta z kredytu kupieckiego udzielonego przez dostawców paliwa. Oczywiście jest to wszystko krótkoterminowe finansowanie, z tego powodu mamy coraz większą dziurę w kapitale obrotowym. Nie pozostało to bez wpływu na rating Altamana, który znalazł się w strefie zagrożenie ocierając się o dolne jego granice.

Znaczną część sumy bilansowej stanowią WNIP, pozycja jak zwykle trudna do weryfikacji. Jednakże patrząc na wyniki generowane przez spółkę trudno nie mieć wrażenia, iż ta wycena jest raczej mało realna, aż dziw bierze że uwag do tej pozycji nie miał audytor. Korygując kapitał o WNIP okazuje się, iż tak naprawdę udział spółki w finansowaniu działalności aktualnie jest zerowy.

Jeszcze dwie uwagi na temat samego biznesu MOMO. Charakterystyka rynku sprzedaży paliw w ostatnim czasie dość mocno się zmieniła. Aktualnie nie zarabia się kroci na sprzedaży samego paliwa, tutaj potrzebne są dodatkowe usługi tj. sklep, myjnia, „jedzenie” itp. Na tym jest zdecydowanie wyższa marża, a same tankowanie paliwa ma tylko przyciągnąć klienta. Niestety MOMO nie świadczy tego rodzaju usług, sama marża na sprzedaży paliwa nie wystarcza na pokrycie kosztów działalności. Dodatkowo drugim problemem jest mała skala działalności spółki. MOMO nie ma karty przetargowej, jeżeli chodzi o zakup paliw od hurtowników. Upusty najprawdopodobniej są znikome, dlatego też aby konkurować z większymi graczami musi marżę na sprzedaży ograniczyć do minimum.

Na koniec jeszcze info na temat wejścia nowego właściciela. Spółka GT Trading Limited dość długo zwlekała z zakupem nowych akcji MOMO, ostatnie umowa została podpisana i nowy podmiot objął 2 mln akcji po cenie 0,5 PLN czyli znacznie wyżej niż notowania spółki na NC. MOMO pozyskało w ten sposób 1 MPLN – 135 TPLN kosztów emisji, co na czysto dało 865 TPLN. Biorąc pod uwagę, iż na rachunku spółki jest jeszcze jakieś 200 TPLN, to na nowe staje MOMO możne przeznaczyć jakieś 1,1 MPLN, co przy najlepszym scenariuszu pozwoli na budowę dwóch stacji.

Opóźnienia w budowie stacji zmusiło do zmiany prognoz spółki. Co ciekawe korekta była „in plus” co może świadczyć, iż nowe stacje będą miał ponownie początkowo problemy z budowaniem rentowności.

Podsumowując, wyniki bardzo słabe. Straty na wszystkich poziomach RZiS. Nowy inwestor branżowy wniósł trochę optymizmu w serca inwestorów, szczególnie iż objął akcje znacznie powyżej ceny rynkowej. Pozyskane środki nie są porażające, ale pozwolą na sfinansowanie najpilniejszych wydatków związanych z budową kolejnych stacji. Poniżej link do wycen, które wskazują na przewartościowanie. Dochodowo brak wycen, gdyż spółka jest trwale nierentowna. Majątkowo wycena w okolicach 0,11 PLN, po podniesieniu kapitałów podskoczy do 0,14-0,15 PLN, tutaj oczywiście pozostaje kwestia wysokiego udziału WNIP, który ściąga wycenę do kilku groszy …

www.attrader.pl/pl/akcje/MOMO/...

www.stockwatch.pl/gpw/momo,kom...


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

zjk
zjk
0
Dołączył: 2009-02-06
Wpisów: 925
Wysłane: 9 czerwca 2013 11:45:14
Poki co na razie wszystko wskazuje ze nie zobaczymy nowych stacji benzynowych w tym roku.
Czas potrzebny na konstrukcje jeden stacji to około 2 miesięcy + czas nie zbnędny na uzyskanie wszystkich pozwolen.

Mimo ze spółka realizuje dość wysokie marże [wg prezesa są na poziomie powyżej 20gr] to społka nie jest wstanie generować zysków. Skąd taki stan rzeczy?

Na jakim poziomie kształtowała się amortyzacja w 2012r - nie moge się doszukać w raporcie rocznym?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


5 6 7

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,145 sek.

jgehwths
ncmwwaqg
vageancm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dwwmbuyl
kczxnmpu
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat