PARTNER SERWISU
gohghqta
Tissol

Tissol

Ostatnie 10 wpisów
dividend_loco napisał(a):
Zakup dziś SEK 165 akcji po 9,12 zł.

A to zaskakujące dla mnie. Przychody widzę że po szczycie w 2022 zaczęły spadać z powrotem, niski free float, dywidendy też się mocno wahają...

@theAdrian jeśli chodzi o gaming, ja ograniczyłem się do Playwaya jako swoistego ETFa na sektor gier, który w dodatku regularnie płaci dywidendy, bo nie znam się na tym sektorze, a nie lubię spółek, które są silnie zależne od 1-2 tytułów.

Mnie z mojego portfela najbardziej martwi Wittchen. Kupowałem go z nastawieniem, że przynajmniej w tym segmencie premium nie będzie tak odczuwał chińskiej konkurencji, ale jednak na razie to średnio wygląda, i przekroczyłem 30% straty. Trzymam nadal, ale ostatni list prezesa nie nastroił mnie optymistycznie. Rozumiem, że u ciebie w portfelu go nie ma?

B-Act pozyskał kontrakty o wartości ponad 50 mln zł brutto w ub.r., a dzięki napływowi środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO) oraz umacnianiu pozycji na rynku inwestycji wojskowych liczy na co najmniej podobne wyniki, podała spółka.

isbiznes.pl/2025/03/06/b-act-p...

BAC ma partnerstwo strategiczne z jedną z rumuńskich firm. Cieszą takie sygnały, bo Rumunia to dość perspektywiczny rynek:
www.biznesradar.pl/a/131829,b-...

Z tego co widzę, nie ma jeszcze wątku poświęconego tej spółce. BAC to niewielka spółka z Bydgoszczy, która zajmuje się głównie nadzorem inżynierskim inwestycji, a na NC zadebiutowała w kwietniu tego roku. Spółka realizuje projekty zarówno w Polsce (np. w lipcu info o nawiązaniu współpracy z zakładem komunalnym ze Stalowej Woli), jak i za granicą, w tym na Ukrainie.
Debiut był solidny, ponad 20% na plusie, ale od tamtego czasu kurs wrócił w okolice ceny wyjściowej. Czy ktoś z forumowiczów posiada akcje?