Temat:
Pomocy
Witam moglibyście mi polecić jakieś lektury dotyczące 1. Klasyfikacji i charakterystyki przychodów w poszczególnych segmentach działalności oraz 2. Klasyfikacji i charakterystyki kosztów w poszczególnych segmentach działalności mam przygotować referaty na ten temat i chciałbym się w to bardziej zagłębić a niestety nie mogę znaleźć obszerniejszej wiedzy na ten temat w internecie.
|
|
Witam . Jestem początkującym fundamentalistą. postanowiłem trzymać się rad Grahama. Niestety raczej kiepsko mi to wychodzi ponieważ ciężko jest wybrać spółki na GPW spełniające jego surowe wymagania 10 miesięcy temu stworzyłem portfel w skład którego wchodzą akcje takie jak : ASSECOPOL KGHM TAURONPE PULAWY KOGENERA LOTOS PEKAO PKO BP PGNIG IMPEXMET FASING COLIAN RONSON (Wiem że Ronson i Colian nie spełniają jego wymogów ale są to pierwsze akcje jakie kupiłem i dlatego wstrzymywałem się z ich sprzedażą) Uśredniam cenę wszystkich akcji dokupując je co miesiąc. Chciałem dowiedzieć się co doświadczeni fundamentaliści sądzą o tym portfelu. jakich ewentualnie akcji byście się pozbyli i dlaczego. czy portfel jest wystarczająco zdywersyfikowany ? Przepraszam jeśli zadałem wręcz jakieś śmieszne pytanie ale wciąż się uczę:) Z góry dziękuje za każdą odpowiedz. Pozdrawiam
|
|
bzykx17x napisał(a): Zakładając ten wątek pytałem jakie OBLIGACJE byście mi doradzili.
Rozwiń myśl, bo powiem Ci szczerze - mistrzem wiedzy tajemnej jeszcze nie jestem a pewnie i inni użytkownicy z chęcią by się dowiedzieli o co Ci konkretnie chodzi.
bzykx17x napisał(a): Jednak jeśli chodzi o lokaty mam do wyboru tylko dwie możliwości albo konto oszczędnościowe w db easyNET gdzie oprocentowanie wynosi 3% jeśli lokujesz kwotę do 10 tyś . od 10 tyś w górę oprocentowanie wynosi 2 % i konto oszczędnościowe w pko gdzie oprocentowanie wynosi 1.50% jeśli ulokuję od 10000zł do 20000zł.
Jakaś pseudo-reklama ?