Temat:
ONEMORE
www.isbtech.pl/2020/10/ghostru...„Media bardzo ciepło przyjęły ten tytuł, o czym świadczą bardzo pozytywne recenzje, a gracze ruszyli do zakupów i już zaczęli przygodę w cyberpunkowym świecie. Jako właściciele marki Ghostrunner, jesteśmy dumni, że wspólnie z twórcami z One More Level, 3D Realms i Slipgate Ironworks, a także naszym partnerem wydawniczym, 505 Games, udało się stworzyć produkt, który ma szansę zyskać światową renomę. Wierzymy, że będzie to największy polski sukces od premiery Wiedźmina” – dodaje CEO All in! Games. 15% torcika to max co OML ma, wg mnie oml jest dalej zbyt drogi kapitalizacja 450 mln to przesada.
|
|
Temat:
ONEMORE
anty_teresa napisał(a):Czy szykuje nam się sukces na miarę Wiedźmina 3?
Sytuację widzę tak:
W czerwcu 2018 r. OML i ALG podpisują umowę wydawniczą. OML ma w kasie niecałe 100 tys. zł, natomiast budżet gry zostaje ustalony na 4,5 mln zł.
Pomyślcie wszyscy, AIG finansuje całość od samego początku. OML z jakimś miernym indykiem w portfolio i kończącymi się finansami, musi zdobyć finansowanie. Proporcje 30 - AIG - 70 - OML Proporcje 70 - AIG - 30 - OML - która proporcja na początku wydaje Wam się logiczna? Na tą chwilę wg mnie OML ma maks 15%. Czas pokaże kto ma rację.
|
|
ult jest wydawcą większości jak nie wszystkich gier GF, to także beneficjent hypu na GF. Jak dla mnie jeszcze niedowartościowana na tle rynku i wszystkich grzanek dookoła.
|
|
konsole - raczej miliony:)
|
|
1. Na tą chwilę 900-950k sztuk 2. Nie, longseller 3. Tak 4. W raporcie podejrzewam że zostanie coś więcej ujawnione niż survi SF 5. Nie
Czekam na info - 25% prowizji steam.
|
|
Temat:
JUJUBEE
krewa napisał(a):Pytanie do znawców tematu - czy w ciągu 4 miesięcy można wyprodukować porządną grę, za którą można wołać 55 zł? To jest mod do RP za 55 zł, da sie zrobić bez problemu w 4 miechy. Cena niska zasięg 100k-150k kopii do końca roku myślę że możliwy do osiągnięcia. Powyżej tych ilości pozytywne zaskoczenie.
|
|
Temat:
BLOOBER
Czy ktoś się wczytał we wczorajsze uchwały? Mógłby to prosto wytłumaczyć?
Chodzi o zabezpieczenie przed ewentualnym wrogim przejęciem?
Pan Paweł Duda specjalizujący się w fuzjach przejęciach i restrukturyzacjach, kandydat do RN.
Z góry dziękuje za objaśnienie.
|
|
Temat:
FARM51
Czy ktoś się wczytał we wczorajsze uchwały? Mógłby to prosto wytłumaczyć?
Chodzi o zabezpieczenie przed ewentualnym wrogim przejęciem?
Pan Paweł Duda specjalizujący się w fuzjach przejęciach i restrukturyzacjach, kandydat do RN.
Z góry dziękuje za objaśnienie.
|
|
Temat:
11BIT
Czy ktoś może zadać dzisiaj w Poznaniu te pytania?
FP
Jak oceniacie premierę na konsole? Jaki jest podział sprzedaży % na XBOX/PS4? Czy dodatek: Last Autumn będzie dostępny na konsole w dniu premiery PC? Czy dodatek będzie jeszcze tej jesieni czy raczej zimą? (boję się zapytać czy przyszły rok:D)
COM
Kiedy pojawi się road map rozwoju? Czy po premierze na switch? Jak oceniacie premierę na konsole względem PC?
Moonlighter
Czy będą pojawiać się nowe dodatki? Jaki jest plan na monetyzację/rozwój gry?
Spółka
Jak wygląda sytuacja z przeprowadzką do nowego biura, w Krakowie przekazaliście informację, że do końca roku, czy uda się zrealizować te założenia?
Z góry dzięki.
[** usunięto informację o zamiarach inwestycyjnych użytkownika **]
|
|
Temat:
11BIT
FP Konsole update
XBOX
US - 22 GB - 14 DE - 4 FR - 16 ES - 12 IT - 13
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 38 (tylko dla PS4 - 30
COM
XBOX
US - 127 GB - 171 DE - 45 FR - 44 ES - 65 IT - 98
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 12 (tylko dla PS4 - 10)
Jak dla mnie reko napisane pod zamówienie. Timeline idealny: 10/10 reko 11/10 premiera FP 15/10 premiera COM 17/10 publikacja brak top1 -> panika:) xx/10 jednak jakoś idzie ta sprzedaż -> euforia:)
|
|
Temat:
FARM51
Top 1 global, wystartowali z przytupem. Recenzje pozytywne.
Odrobili lekcję po WW3.
Będzie ciekawie.
Dodam jeszcze że jednak pasja Pana Pazdura zrobiła robotę, gierka super, ZONA wygląda obłędnie.
|
|
Temat:
11BIT
FP Konsole update
XBOX
US - 30 GB - 15 DE - 4 FR - 23 ES - 13 IT - 17
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 37
COM
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 18
Na XBOX na razie brak wyników
|
|
Temat:
11BIT
FP Konsole update
XBOX
US - 42 GB - 21 DE - 5 FR - 27 ES - 22 IT - 20
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 34
COM
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 17
Na XBOX na razie brak wyników
|
|
Temat:
11BIT
FP Konsole update
XBOX
US - 58 GB - 34 DE - 11 FR - 44 ES - 56
PS (premiera ostatnie 30 dni)
US - 35
|
|
Temat:
11BIT
FP sprzedaż konsole
Xbox US - 156 miejsce GB - 111 miejsce DE - 46 miejsce FR - 77 miejsce ES - 105 miejsce
Playstation (premiera ostatnie 30 dni)
US - 35
Niestety nie udało mi się podobnego rankingu odnaleźć dla innych krajów.
|
|
Temat:
BLOOBER
Jest dostępny na Xbox pass. Wydaje mi się ze recenzji nie można dodawać o ile się gry nie kupi.
Gra naprawdę niezła pare godzin spędziłem, nie miałem żadnych problemów technicznych.
Szkoda że BLO zawalił z optymalizacja i językami chińskim i japońskim. Chociaż szybko sobie poradzili to niesmak pozostaje.
Cóż z takim marketingiem sprzedawać produkt niedoszlifowany, uważam ze bardzo słabo.
Ciekawe jak odbiorą premierę inwestorzy w poniedziałek, zapowiada się intensywna sesja.
|
|
Temat:
11BIT
A dla mnie ten fragment raportu jest bardzo istotny
Celem 11 bit studios S.A. jest rozwój znacznie szybszy niż całego rynku gier komputerowych i systematyczne zwiększanie w nim udziału. Sukces gry „This War of Mine”, która zadebiutowała jesienią 2014 roku, ugruntował pozycję Spółki jako jednego ze wiodących graczy w segmencie gier Indie (niezależnych). Do końca czerwca 2018 roku przychody ze sprzedaży „TWoM” (od premiery tytułu) przekroczyły już 85 mln PLN. Z kolei sukces „Frostpunka”, mimo że od rozpoczęcia sprzedaży minęło dopiero cztery miesiące, potwierdził pozycję Spółki jako liczącego się gracza w światowej branży gier komputerowych. Wpisuje się to w strategię Spółki na kolejne lata, która zakłada produkcję coraz większych gier (z większym potencjałem komercyjnym), czyli stopniowe wychodzenie z segmentu Indie.
Przeczytajcie od deski do deski potem komentujcie, jutro zjazd na 350-300 potem powrót do trendu wzrostowego.
|
|
Temat:
CFG
Na tą chwilę Steam pos 11 (336 komentarzy - 62% pozytywów) Gog pos 1 (74 komentarzy - średnia 4/5) Negatywy skupiają się na 2 rzeczach: lokalizacja oraz LoS (Line of sight, ogólne strzały przez ściany). Około 60% negatywów dotyczy lokalizacji ok 40% LoS. Najwięcej negatywów jest od graczy rosyjskojęzycznych oraz chińskich, na początku rosyjskie negatywne komentarzy obniżały rankingi, ponoć nie dało się nic zrozumieć, już poprawione. Co do chińskiej wersji bladego pojęcia nie mam jak sytuacja wygląda. Co do LoS, jest to system który został źle wytłumaczony dla przeciętnego gracza, mają się tym zająć, a tu jest istrukcja: www.youtube.com/watch?v=fSfN6j...Ja kupiłem PD na GoG parę gdzin przegrałem, ogólnie dla fana XCOM jest super, gra nie jest prosta a miodność jest jej na wysokim poziomie ja daję ocenę 8/10. Trafiła w swoją niszę. Rynek chciał kolejnego FP,a porównał to do Agony więc kurs poleciał na łeb na szyję, ja uśredniam w dół.
|
|
Temat:
CFG
Świetny start top 4 po 15 minutach od premiery.
Aktualnie STEAM 21:36 14/08/18 TOP 2. GOG 21:36 14/08/18 TOP 1.
Gra pozytywnie odebrana, niestety kuleje tłumaczenie szczególnie w j. rosyjskim, widać że przyoszczędzili na tłumaczu albo używali google translate. Co widać w recenzjach na steam. Niedociągnięcie które łątwo poprawić.
Peak graczy rośnie(2319), na twitchu też się dzieje(3895).
Gra sama w sobie jest bardzo przyjemna, fani XCOM-a nie będą zawiedzeni, naprawdę warto zagrać.
Niestety nie wiem jak wygląda to na PS4
|
|
Temat:
CFG
Wszystko zależy od przyjęcia gry. Na ten moment w przedsprzedaży na GOG na 1 miejscu, od kilku dni TOP 3. store.steampowered.com//search...pozycja 19. steamcommunity.com/search/grou...14898 członków. Ban na recenzje obowiązuje jeszcze ok 9h do 00:00 14.08. Premiera gry na steam ok 18 14.08 Dostępna PC/PS4/XBOX360. Będzie top 25 na steam przez kilka dni kurs wystrzeli.
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
VIVID
|
|
Temat:
VIVID
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
Cytat:Hi there, Citizens of Rynoka!
We just wanted to let you know that we are listening to all your suggestions, reports and feedback. It's very useful and we are very thankful for all the comments that you're sending our way!
We are working hard to solve the critical things like key binding issues. Of course, we are also tracking and annihilating those pesky bugs!
We want to provide a long-term support to the game because you are awesome and totally deserve it. We can only apologize for the issues and ask for some patience, we are in the trenches trying to improve Moonlighter for all of you.
Love you all, Digital Sun Games & 11 bit studios Super reakcja teamu na największy problem moonlightera braku rebindów i mouse supportu. Czy Pan Krewa jest w stanie zrobić analizę techniczną?
|
|