Spółka: gamfactor
-
-
Gaming Factory przygotowuje aktualizację strategii, w której mają się znaleźć nowe cele rozwojowe oraz kierunki działań na najbliższe kwartały. Publikacja dokumentu planowana jest na koniec września.
-
Gaming Factory poinformowało, że sprzedaż gry JDM: Japanese Drift Master na wszystkich platformach przekroczyła 100 tys. egzemplarzy niespełna miesiąc po premierze. Główne działania koncentrują się obecnie na rozszerzaniu zawartości gry, utrzymaniu wysokiego zaangażowania społeczności oraz maksymalnym wykorzystaniu rosnącej liczby zapisów wishlisty, która przekroczyła już 870 tys.
-
Łączna liczba sprzedanych kopii gry "JDM: Japanese Drift Master" wynosi 65 tys. szt. od premiery w dniu 21 maja br., podało Gaming Factory. Na pełen zwrot kosztów spółka liczy w ciągu kilku tygodni.
-
Gaming Factory pozytywnie ocenia odbiór gry "JDM: Japanese Drift Master", której premiera odbyła się w środę - zarówno pod względem stabilności sprzedaży, jak i reakcji społeczności. Sprzedaż gry rozwija się zgodnie z założeniami spółki.
-
Przed nami premiery co najmniej kilku polskich produkcji, które wzbudzają duże zainteresowanie graczy na całym świecie. Mateusz Chrzanowski z Noble Securites wskazuje pięć tytułów, które według danych z platformy Steam mają największy potencjał sprzedażowy.
-
Gaming Factory nabył 37,8 proc. akcji Demolish Games. Kwota transakcji wyniosła 435 tys. zł i w całości zostanie pokryta środkami ze sprzedaży akcji Asmodev.
-
-
Gośćmi wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory oraz Marcin Przymus, wiceprezes. Tematem spotkania było podsumowanie kluczowej umowy wydawniczej oraz plany rozwoju gry Japanese Drift Master.
-
W dziale analiz StockWatch.pl pojawiło się omówienie najnowszego raportu finansowego Gaming Factory. W swojej krótkiej historii spółka póki co nie zarabia. Jednak kluczowy dla przyszłości firmy ma być najbliższy rok, który nasycony jest zapowiedziami nowych premier.
-
Kolejna dobra sesja na warszawskiej GPW. WIG przebił poziom 79.000 pkt. i ustanowił nowe maksima. Wzrostom przewodzą największe spółki - WIG20 rośnie o ponad 1,5 proc. do 2370 pkt. i jest najwyżej od stycznia 2022 r. W centrum uwagi jest Auto Partner, Rafako i PKO BP, ale ciekawa sesja rozgrywa się także na spółkach gamingowych.
-
Ostatnia sesja lipca rozpoczęła się od ataku indeksu WIG20 na poziom 2200 pkt. i wyznaczenie nowych rekordów hossy. Byłoby to bardzo symboliczne zakończenie udanego miesiąca na GPW, ale póki co ten atak giełdowym bykom słabo wyszedł. Bez obaw, bo jak mówi przysłowie: co się odwlecze, to nie uciecze.
-
Gaming Factory odnotowało 7,77 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2022 r. wobec 0,35 mln zł straty rok wcześniej.
-
Gaming Factory w ramach dywersyfikacji działalności rozszerzył swój model biznesowy o segment gier NFT. Spółka wzbogaci swoje portfolio o tytuły funkcjonujące w modelu play to earn (P2E) i cyfrowe assety NFT. W tym celu nawiązała współpracę z doświadczonymi partnerami, którzy mają know-how we wspomnianym obszarze. Na platformie należącej do jednego z nich - moonie.io - pierwszy wspólny projekt - "Bug Academy", z portfolio wydawniczego Gaming Factory, będzie dostępny na przełomie września i października.
-
Gaming Factory zapowiedziała premierę gry ZooKeeper. Tytuł pojawi się 18 sierpnia w wersji PC na platformie Steam.
-
9 listopada na platformie Kickstarter ruszyła kampania promocyjna gry Chains of Fury, której wydawcą jest notowana na rynku głównym GPW w Warszawie spółka Gaming Factory. Celem twórców, oprócz pozyskania środków na rozwój projektu, jest dodatkowa promocja tytułu wśród użytkowników Kickstartera. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, a docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.
-
Gościem poniedziałkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. Tematem spotkania było omówienie bieżącej działalności i najnowszych premier, a także plany wydawnicze na przyszły rok.
-
Producent i wydawca gier wideo zamierza przeznaczyć ponad 1,5 mln zł na wypłatę dywidendy dla swoich akcjonariuszy, co stanowi 74 proc. jednostkowego zysku netto spółki raportowanego za 2020 rok. Pozostałe środki, w kwocie 0,52 mln zł mają stanowić kapitał zapasowy.
-
Zarząd Gaming Factory podjął uchwałę w sprawie przyjęcia polityki dywidendowej, zgodnie z którą zamierza proponować akcjonariuszom wypłaty dywidendy w wysokości od 30 proc. do 75 proc. zysku netto wskazanego w jednostkowym sprawozdaniu finansowym.
-
Gaming Factory odnotowało 0,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2020 r. wobec 0,87 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Spółka ledwo tydzień temu zadebiutowała a już zaliczyła pierwszą wpadkę. GPW na wniosek KNF zawiesiła obrót akcjami i prawami do akcji (PDA) Gaming Factory. Powodem jest brak raportu za I kwartał 2020 r.
-
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź