| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 18 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-07-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BRAND24 S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2025 r. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 15 lipca 2025 r. procesu agregacji danych operacyjnych za II kwartał 2025 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec II kwartału 2025 r. wyniosła 822 tys. USD [tj. 3.2 mln PLN], co oznacza wzrost o 172 tys. USD, czyli o 26% w ujęciu rok do roku.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec II kwartału 2025 r. wyniósł 222 USD [862 PLN] co oznacza wzrost o 58 USD [35%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kwartale 2025 roku wyniósł 306 USD [1186 PLN].
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki II kwartału 2025 r. były:
1] przebudowa cennika dla klientów;
2] kurs USD względem PLN;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,
4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki III kwartału 2025 roku będą:
1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;
2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;
4] wpływ kursu USD względem PLN;
5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.
Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w I połowie 2025 roku.
Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.
Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta. | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-07-15 | Michał Sadowski | Prezes Zarządu | | |
| 2025-07-15 | Piotr Wierzejewski | Członek Zarządu | | |
| 2025-07-15 | Bartosz Kozłowski | Członek Zarządu | | |
| | | | | |