Warto dodać, że sprzedaż pre-orderów pudełkowych Donkey Kong idzie bardzo dobrze. Na 4 dni przed premierą:
w USA Walmart & Targer pudełka wysprzedane
twitter.com/Nintendeal/status/...w japoni sprzedaż pudełek bardzo dobra, aktualnie top1 w best sellers na Amazon japonia:
www.amazon.co.jp/-/en/gp/bests...Wersja cyfrowa w Japonii aktualnie około pozycji 55, więc lada moment będzie można śledzić ranking top50 po tym adresem:
store-jp.nintendo.com/software...Zagadką pozostają warunki umowy i procentowy udział w sprzedaży - czy od pierwszej kopii czy po zwróceniu kosztów marketingu etc.
Wiemy jedynie, że warunki są "rynkowe."
Odbiór i wstępne recencje HOTD2 też są bardzo obiecujące.
www.youtube.com/watch?v=P2fpzp...Cieszy premiera na wszystkie platformy jednocześnie, a informacja w sieci jest bardzo widoczna.
Wiele zapowiada, że to będzię rekordowy rok dla spółki, a przecież przed nami jeszcze premiera FM3 i być może jakieś informacje o nowych umowach.
Z pewnoscią realizacja Donkey Kong otworzyła drzwi do wielu nowych, dużo większych nich dotychczas, umów. Spółka zapowiadała w zeszłym roku zmianę modelu biznesowego (mimo braku konkretów) wygląda na to, że przechodzi na realizację dużych umów na zlecenie marketingu i wydawnictwa.
W styczniu ma się odbyć chat z prezesem więc będzie okazja na pytania.