Temat:
ALLEGRO
Amazon ma w Polsce raczej okruchy z Pańskiego stołu, a tu jeszcze eBay próbuje coś dla siebie uczknąć.
Reakcja giełdy jak zwykle...no taka bananowa ;)
|
|
A przy pesymistycznym ten wzrost zacznie się trochę później i będzie mniejszy. Ale będzie.
Dzisiejsza sesja w mojej ocenie to krzyk rozpaczy strony podażowej celem próby przestraszenia byków, taki blef w stylu "Możecie robić co chcecie, i tak nie urośnie i będzie spadać".
A nawet panika z powodu wybuchu wojny na Ukrainie nie zepchnęła waloru w stronę kwoty którą jak mantra Gessner wypisuje na stooqu (125 zł). Biedak się nie może doczekać jak Książe Karol tronu brytyjskiego ;)
Z resztą w temacie akcji CD Projekt ilość trolli spadkowych na wszelkich forach/fejsbookach itp mediach daje sporo do myślenia. Internet jest wręcz zalany wulgarnym hejtem w stronę spółki.
Pewnie jak będzie zmiana wajchy będzie przegięcie w drugą stronę, jak to było przed premierą CP2077 ;)
|
|
krewa napisał(a):Jestem laikiem, jeżeli chodzi o gamedev, ale czy ten Ubisoft nie skorzystał z silnika UE po raz ostatni 7 lat temu, wydając kolejną grę z serii, stawianie której na nowym silniku po prostu nie miało sensu? Nawet jeśli, to niby czego wyznacznikiem jest że "Ubisoft ostatni raz 7 lat temu wykorzystał UE" ? Wybacz krewa, ale to jest pytanie w stylu "Co ma piernik do wiatraka". I nie chodzi tu o mąkę...
|
|
No po reakcji giełdy widać jaka wspaniała wiadomość... parę % w dół w kilka chwil Normalnie cud malina
|
|
Ponadto mogli liczyć na większą zwałe naszego szerokiego rynku np dołek w stylu dołka z marca 2020.
I mogą liczyć nadal. Wystarczą doniesienia że Ukraina ma problem z obroną i wszystko walnie znów ostro w dół. Czego nikomu nie życzę. Zwłaszcza zwykłym ludziom na Ukrainie.
|
|