vyajgirr
Advertisement
PARTNER SERWISU
yjsldfxm
walduci50

walduci50

Ostatnie 10 wpisów
JSW sprzeda węgiel koksujący największemu producentowi stali na świecie. Na dwuletnim kontrakcie z ArcelorMittal może zarobić ponad 7 mld zł
ttps://jastrzebiezdroj.naszemiasto.pl/jsw-sprzeda-wegiel-koksujacy-najwiekszemu-producentowi/ar/c1-9066807

W 1 kwartale 2021 roku, mocno rosły wszystkie grupy/rodzaje stali. Najpopularniejszej (największa sprzedaż w przypadku Bowim) blachy gorącowalcowanej, średnie ceny wzrosły o 39%, pręta 21%, a profili HEB 27%.

Przyjmując, że w 2 kw. 2021 r. ceny stali wzrosły przeszło 40% (w 1 kw. 2021 wzrost ok. 30%), Bowim miał na koniec 1 kw. 2021r. blisko 150 mln zapasów, cykl zapasów wynosił ok. 40 dni, to zakładam 500 mln przychodów i 45 mln zysku netto. Jednak, ze względu na brak wiedzy o wielkości popytu/podaży, bezpieczniej jest zakładać zyski w przedziale 30-50 mln.
portalanaliz.pl/pdf/1095670dys...

CD Projekt nie wyklucza mikropłatności w grze 'The Witcher: Monster Slayer'
ISBnews - Biznes


Warszawa, 23.06.2021 (ISBnews) - CD projekt nie wyklucza wprowadzenia mikropłatności w grze "The Witcher: Monster Slayer", której debiut ma nastąpić w najbliższym czasie, poinformowali przedstawiciele spółki.
"Jest to nasz debiut na rynku gier mobilnych, wykorzystujących technologię rozszerzonej rzeczywistości. Po pierwszych soft launchach możemy powiedzieć, że jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. Debiut planowany jest na lato tego roku" - powiedział wiceprezes ds. finansowych Piotr Nielubowicz podczas prezentacji na GPW Innovation Day.

Dodał, że w przypadku gry "Cyberpunk 2077" nie jest planowane wprowadzenia jakichkolwiek mikropłatności.

"Przy grze 'Cyberpunk 2077' cały czas pracujemy nad usprawnienia i DLC oraz przygotowaniem gry do nowej konsoli. Jeżeli chodzi o 'The Witcher: Monster Slayer' i mikrotransakcje, to będzie taka możliwość, ale nie ogłaszaliśmy jeszcze, jakiego typu to będą mikropłatności" - dodał Nielubowicz.

"Na chwilę obecną możemy podkreślić, że ta gra z pewnością będzie rozwijana" - podsumował prezes Adam Kiciński.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria "Wiedźmin" oraz najnowsza superprodukcja "Cyberpunk 2077".

(ISBnews)
stooq.pl/n/?f=1429498&sear...

Co dalej z miedzią i złotem?
Ten tydzień na rynku miedzi należy do strony podażowej. Notowania tego metalu zaliczyły już cztery spadkowe sesje z kolei i dopiero dzisiaj widzimy na tym rynku uspokojenie nastrojów i próbę stabilizacji notowań, a wręcz delikatnego odbicia w górę
inwestycje.pl/gospodarka/co-da...

Fundusz ujawnił grę na spadek kursu JSW
Źródło: Puls Biznesu

Numeric Investors ujawnił, że ma krótką pozycję na akcjach JSW.

Pozycja wynosi 0,51 proc. netto. Po przekroczeniu progu 0,5 proc. fundusze są zobowiązane do ujawnienia pozycji w rejestrze, prowadzonym przez KNF.
O tym, że akcje JSW są przewartościowane, przekonana jest większość analityków, monitorujących spółkę. Pięć ostatnich rekomendacji brzmi “sprzedaj”, a w skrajnym przypadku cena docelowa to 12 zł. To o 63 proc. mniej niż kurs na GPW.
www.pb.pl/fundusz-ujawnil-gre-...

One More Level zawarł aneksy wydawnicze dot. gier Ghostrunner i Cyber Slash
One More Level zawarł z All in! Games aneks do umowy wydawniczej dla gry „Ghostrunner” gwarantujący minimalny poziom tantiem od dochodu z komercjalizacji oraz dla gry „Cyber Slash”, podała spółka.
„Zgodnie z aneksem, wydawca zagwarantował spółce minimalny poziom tantiem od dochodu z komercjalizacji gry ‚Ghostrunner’ w 2021 r. w kwocie 6,2 mln zł. Gwarantowana kwota lub różnica między kwotą gwarantowaną a wypłaconymi spółce tantiemami od dochodu z gry, będzie spółce wypłacana w czterech transzach, płatnych po zakończeniu pierwszego, drugiego, trzeciego i czwartego kwartału 2021 r., przy czym pierwsza transza zostanie wypłacona spółce w maju br.” – czytamy w komunikacie.
Aneks dotyczący „Ghostrunner” oraz aneks do gry gry „Cyber Slash” m.in. dokonały zmian w harmonogramach płatności (w zakresie terminów i wielkości transz wynagrodzeń) z tytułu umów wydawniczych dla „Cyber Slash” oraz DLC do gry. Prace w ramach ww. projektów są realizowane zgodnie z ustaleniami między stronami, podano także.
One More Level S.A. (poprzednio Laser-Med S.A.) zadebiutowała na rynku NewConnect w 2012 roku. Spółka jest studiem game developerskim oraz certyfikowanym wydawcą na platformy Xbox One, PS4, PSVITA, Nintendo oraz Steam.
Źródło: ISBnews
inwestycje.pl/gaming/one-more-...

One More Level stworzy Ghostrunner 2
One More Level, notowany na alternatywnym rynku GPW deweloper gier oraz 505 Games, wchodzący w skład grupy Digital Bros wiodący wydawca gier, zawarły umowę na realizację gry Ghostrunner 2, kontynuacji gry akcji wydanej w 2020 r. Zgodnie z umową krakowski deweloper odpowiadać będzie za całość prac produkcyjnych, w tym przygotowanie wersji gry na konsole PS5 oraz Xbox Series. Budżet produkcyjny gry ustalono na 5 mln EUR.

Ghostrunner to intensywna gra akcji łącząca mechanikę one-hit-one-kill, parkour i cyberpunkową estetykę. Wydany w październiku 2020 r. tytuł w krótkim czasie znalazł uznanie setek tysięcy graczy oraz branżowych komentatorów. One More Level jest autorem koncepcji oraz twórcą gry w wersji na PC. 505 Games, współwydawca gry, od 2021 r. jest wyłącznym właścicielem praw autorskich do tytułu.

- Jesteśmy podekscytowani możliwością stworzenia kolejnej odsłony Ghostrunnera wspólnie z tak renomowanym wydawcą, jakim jest 505 Games. Jak każdy twórca jesteśmy dumni ze spektakularnego sukcesu Ghostrunnera, który dzięki unikalnemu klimatowi, wymagającej, angażującej rozgrywce i wciągającej opowieści zyskał miano jednej z najbardziej udanych gier akcji 2020 r. Jesteśmy przekonani, że w wyniku współpracy 505 Games oraz One More Level powstanie gra o jeszcze większym potencjale, skazana na wzięcie szturmem serc i umysłów graczy na całym świecie – komentuje Szymon Bryła, prezes OML (ONEMORE) .

- Cieszymy się, że 505 docenia i podziela naszą wizję rozwoju uniwersum Ghostrunner oraz zdecydowało się powierzyć nam stworzenie kolejnej gry w nim osadzonym, w również wersji konsolowych tytułu, co naszym zdaniem, realnie przełoży się na finalną jakość produktu dla wszystkich graczy - podkreśla Radosław Ratusznik, członek zarządu One More Level.
www.biznesradar.pl/a/100051,on...

Gracze kupili 61 tys. sztuk Mr.Prepper w 72 godziny od premiery na Steam - Sprzedaż gry Mr.Prepper w ciągu pierwszych 72 godzin od premiery na platformie Steam wyniosła ponad 61 tys. sztuk, a koszty wydania gry zwróciły się po 12 godzinach - poinformowała spółka PlayWay.
www.bankier.pl/wiadomosc/Gracz...
Jeszcze taka ciekawostka global top300 a tam 16 pozycji z Polski w tym 9 z PLW - Prepper, Apocalypse bundle, Uboat, HF, CMS, CMS Platinum, HF, LFB, Flipper bundle
gaminganalytics.info/gb_last_p...


Dino dla cierpliwych inwestorów
Jacek Rzeźniczek - Stooq
10 lutego 2021 14:23


Dino Polska to walor, który przyzwyczaił inwestorów do dłuższych okresów postoju. Ten z którym mamy do czynienia od połowy stycznia jest jednak szczególny zważywszy niską zmienność i permanentne flirtowanie kursu z jego średnią MA50. Kurs akcji w poprzednich miesiącach potrafił jednak wynagrodzić cierpliwość i na razie nic nie wskazuje, by tym razem miało być inaczej.
stooq.pl/mol/?id=872&searc...

Jeszcze trochę cierpliwości na Dino
Jacek Rzeźniczek - Stooq
26 stycznia 2021 11:59
Charakterystyka zmian na Dino od wielu miesięcy pozostaje w tym samym schemacie. Długa konsolidacja z wieloma próbami wybicia, z których niewiele wynika, po czym w końcu następuje konkretny, ale krótki ruch w kierunku rosnącego trendu długoterminowego. Wydaje się, że ostatnia konsolidacja z dolnym ograniczeniem na poziomie 250 zł wpisuje się w ten schemat. Poprzednia trwała 3 miesiące tj. sierpień, wrzesień i październik. Przyjmując za scenariusz bazowy analogię, co najmniej do początku lutego powinniśmy tkwić w obecnym marazmie.
stooq.pl/mol/?id=477&searc...

Z kolei jednym z faworytów BOŚ DM na 2021 r. jest TEN (TSGAMES). Cenę docelową dla akcji spółki podniesiono w związku z m.in. sprzyjającymi trendami na rynku gier mobilnych, dobrym wynikom za IV kwartał i udanej monetyzacji Hunting Clash. Tylko ten tytuł ma przynieść 17,3 mln zł zysku netto w 2021 r. i 43,8 mln zł rok później. A na horyzoncie widać także certyfikację chińskiej wersji Fishing Clash, nowy tytuł i potencjalne przejęcia. Rok 2021 r. może być więc kolejnym kiedy spółka będzie błyszczeć.

Zespół BOŚ DM nie jest bynajmniej odosobniony w swoich prognozach, a potencjał wzrostu na poziomie 30-40% daje Ten Square Games również m.in. DM Trigon, Ipopema Securities czy DM mBank. Z czystym sumieniem możemy więc stwierdzić, że „maklerzy radzą”.

www.biznesradar.pl/a/96456,now...

"FE poinformowała o przekroczeniu sprzedaży łącznie ponad 2 mln gier na konsolę Nintendo Switch, która od 2017 roku święci sukcesy sprzedażowe na całym świecie. Spółka korzysta także z sukcesu sprzedaży konsoli Nintendo Switch Lite, która została wprowadzona do sprzedaży 20 września 2019 roku. FE i współpracujące z nią studia deweloperskie koncentrują się obecnie produkcji i portowaniu 5 ważnych tytułów: 'Panzer Dragoon: Remake', 'Panzer Dragoon: Zwei Remake', 'The House Of the Dead: Remake', 'Fear Effect Reinvented', 'Rise Eterna', które zgodnie z obecnie prezentowanym terminarzem, mają wejść do sprzedaży w 2020 roku" - czytamy w komunikacie.

"W dużym napięciu razem z naszymi partnerami, Nintendo i Sega oczekujemy premiery gry 'Panzer Dragoon: Remake', która ma zadebiutować zimą 2019/2020 roku na wielu konsolach, a także premier kolejnych dwóch remake'ów w 2020 roku. Dzięki sukcesom tych tytułów FE przejdzie na wyższy poziom rozwoju, nie tylko pod względem osiąganych wyników, ale także możliwości pozyskiwania nowych atrakcyjnych IP. Nie zapominamy o naszych produkcjach, których premiery są wyczekiwane od dłuższego czasu. Wspomnę o zbliżającej się premierze gry 'Hollow 2', której pierwsza część sprzedała się w liczbie ponad 200 tys. sztuk" - powiedział prezes Zbigniew Dębicki, cytowany w komunikacie.

Dodał, że jest przekonany, iż 2020 rok będzie niezwykle ciekawy w rozwoju spółki, a wysiłki będą "pozytywnie ocenione przez akcjonariuszy i inwestorów".

cała tresć ponizej link

stooq.pl/n/?f=1323496&sear...

Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Forever Entertainment S.A. informuje, iż znana jest data premiery gry OmoTomO na platformie Nintendo Switch.

Gra zadebiutuje 23 Stycznia 2020 w Europie, Australii i Nowej Zelandii, a także w USA, Kanadzie, Meksyku. Cena gry to 9.99 Euro/9.99 USD.

W opinii Zarządu sprzedaż gry OmoTomO na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.

OmoTomO będzie 60-tą grą w portfolio Spółki na Nintendo Switch.

Więcej na: biznes.pap.pl/pl/reports/espi/...

kom espi zdz

ostawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

rząd Forever Entertainment S.A. informuje, iż podpisał umowę licencyjną z Inlogic Software s. r. o. ze Słowacji. Na mocy tej umowy FE otrzymała wyłączną licencję do dystrybucji gry Tennis Open 2020 na platformie Nintendo Switch.

Warunki umowy nie odbiegają od standardów przyjętych w branży.

Przewidywany termin premiery to pierwszy kwartał 2020 .

W opinii Zarządu sprzedaż gry Tennis Open 2020 na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.

Więcej na: biznes.pap.pl/pl/reports/espi/...

kom espi zdz

Depesza pochodzi z pełnej wersji serwisu biznes.pap.pl

LIVECHAT SOFTWARE SA (28/2019) Liczba klientów - dane o działalności handlowej
2019-12-02 08:21:01
Zarząd LIVECHAT Software S.A. ("Spółka", "Emitent") podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.
Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na 1 grudnia 2019 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28777. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 202 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 listopada 2019 r.) liczba klientów Spółki wynosiła 28.575. Przed rokiem (1 grudnia 2018 r.) liczba klientów wynosiła 25.896
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisu http://www.livechatinc.com. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.
Zgodnie z tym, co Spółka podała w raporcie okresowym opublikowanym z 27 listopada 2019 r., tempo wzrostu przychodów różni się od tempa wzrostu liczby klientów rozwiązania LiveChat, co wynika m.in. ze zmian wskaźnika ARPU, a także rosnących przychodów z innych rozwiązań Spółki. W związku z tym Emitent nie zamierza w 2020 r. publikować w osobnych raportach liczby klientów LiveChat i planuje zastąpić ten wskaźnik wstępnymi szacunkami dot. wysokości przychodów.

Źródło: strona internetowa spółki, relacje inwestorskie, raporty bieżące i okresowe.

Prezes sie wypowiadał,ze 4 kwartał,tez bedzie mozna zaliczyc do udanych,a baze za 4 kwartał 2018 mają ujemną ,myślę ze warto akcje akumulowac pod wyniki,moze byc niezły wzrost

file:///C:/Documents%20and%20Settings/ibm/Moje%20dokumenty/Downloads/34582732_GTS_-_raport_2019_Q3-0%20(3).pdf

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 18 października 2019
Ostatnia wizyta: 31 marca 2023 17:20:09
Liczba wpisów: 28
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,231 sek.

jeadjdii
qmcqkfeb
gnbobvue
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 751,90 zł +383,76% 96 751,90 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
wgspooyw
pwqrucqs
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat