Temat:
THEDUST
Dzień dobry,
cieszymy się z aktywności użytkowników forum i korzystając z możliwości odpowiedzi chcielibyśmy ustosunkować się do poruszanych kwestii.
1. Zlecenia od Me & My Friends Jeszcze w I połowie ubiegłego roku, The Dust był mocno związany organizacyjnie z Me and My Friends. Me and My Friend posiadając kompleksowe umowy na wsparcie marketingowe korporacji, zlecał The Dust wykonanie gier marketingowych oraz występując niejako w imieniu The Dust podpisywał umowy z klientami zainteresowanymi konkretnym produktem.
Sytuacja zmieniła się na początku obecnego roku, wraz ze zmianą formy prawnej spółki – przekształceniem w spółkę akcyjną. The Dust samodzielnie i bezpośrednio występuje w kontaktach z klientami i źródła przychodów są w pełni zdywersyfikowane.
2. Zakup usług od T-Bull W ubiegłym roku The Dust był jeszcze małą organizacją, a liczba realizowanych projektów różniła się w poszczególnych okresach. Jednym ze sposobów optymalnego zarządzania zatrudnieniem w The Dust było wynajmowanie pracowników od T-Bull, w momentach kiedy tego potrzebowaliśmy. Obecnie realizujemy zarówno produkcje na zlecenie oraz gry własne, dzięki czemu nie występują już takie różnice w obłożeniu zespołu i wraz ze wzrostem prac odpowiednio powiększamy liczbę pracowników. Aktualnie zespół The Dust to 11 osób, a do końca roku planujemy zwiększyć zatrudnienie do 20 osób. Dodatkowo od T-Bull podnajmowaliśmy powierzchnię biurową, co w zeszłym roku kosztowało nas około 40 tys. zł. 3. Pozycja na rynku advergamingu The Dust specjalizuje się w produkcji gier mobilnych w 2 modelach: gry reklamowe na zlecenie (advergaming) oraz produkcje własne dystrybuowane w modelu free-to-play. The Dust jako jedna z nielicznych firm jest w stanie kompleksowo zrealizować zlecenie na produkcję gry marketingowej oraz posiada bogate doświadczenie w tego typu produkcjach, rozwiniętą analitykę i sprawdzone metody dotarcia do grupy docelowej.
Przytoczone słowa z czatu inwestorskiego odnoszą się do działalności The Dust, czyli produkcji gier marketingowych na zlecenie. Nie jesteśmy outsourcerem dla innych firm deweloperskich, był to skrót myślowy dotyczący naszego rynku działalności.
Polski rynek advergamingu , choć szybko rosnący, jest względnie niewielki. Dlatego planujemy ekspansję zagraniczną i pozyskiwanie zleceń od zachodnich korporacji. Obecnie opracowujemy plan rozwoju zagranicznego, działania sprzedażowe rusza w ciągu kliku miesięcy.
|