PARTNER SERWISU
grmnwftq
Jaras1

Jaras1

Ostatnie 10 wpisów
Podzielisz się linkiem?
Cytat:
Używając prostego przykładu: w rankingu globalnym (według ilości pobranych kopii) na NS2, Cyberpunk zajmuje obecnie 7 miejsce.

Pewnie chodzi o jakieś wewnętrzne ( biura maklerskiego) estymacje sprzedaży ale przecież oficjalna sprzedaż nie jest znana więc do czego to porównywał?
Według wyszukiwarek i AI CP jest na 3 miejscu, tak jak pisałeś, najlepsza gra od niezależnego producenta…realne dane sprzedażowe nie są dostępne, może powiedzą o jakimś milestonie przy publikacji wyników…
Z ciekawostek, AI wyestymowal sprzedaż 900k do dziś

Dodałbym do tego bardzo dobre wyniki sprzedaży ( póki co) na Switch 2 - Cyberpunk jest na 3 miejscu po tych kilku dniach:

nintendoeverything.com/nintend...

A sprzedaż samego Switcha bije rekordy : w 24 godziny sprzedało się 3 miliony sztuk, podczas gdy PS 4 sprzedało milion.
www.reddit.com/r/NintendoSwitc...

Także potencjał jest spory

No rzeczywiście ,poszło całe 400 akcji dając zawrotną kwotę 5000 PLN…

Informacja dobra ale dziwne że nie poszła w ESPI tylko jakoś „bokiem” przy okazji artykułu/ wywiadu z 11B…

Grałem w to które jest teraz na Steam ( wcześniej było inne, krótsze ). Dla mnie świetna gra, na pewno kupię na premierę - za klimat, grafikę i tematykę ( uwielbiam Lema i ogólnie SF). Ale najlepiej sciągnąć , zagrać i samemu się przekonać bo to gra narracyjna, pewnie nie dla wszystkich.

Trochę się wydarzyło od ostatniego wpisu:
- The Invincible na 48 miejscu Steam wishlist. Gra dostała niezłego przyspieszenia od czasu startu wyprzedaży producenckiej 11B na Steamie
- okno wydawnicze Q3/Q4 co nie jest żadną nowością ale przy premierze 2 tuzów (widmo wolności i starfield) we wrześniu, zgadzam się z przedmówcami ze premiera pewnie październik lub nawet później. Musi opaść kurz po tych gigantach…
- nowe demo do ogrania od poniedziałku przez tydzień

Przejrzałem kilka materiałów od influencerow i generalnie każdemu się podoba. Jedyne delikatne narzekanie było na optymalizacje ale to zrobią po skończeniu gry. Nie wierze w przełożenie premiery, nie słyszałem tego na żadnym materiale i nie widzę powodów
Dzisiejsza zwała kursu na sporych obrotach tez mnie dziwi ale może to po prostu wymiana akcjonariatu przed premierą…

Dużo się dzieje w spółce, na Biznes24 właśnie był wywiad z p. Pietrzkiewiczem, z najważniejszych informacji:
- od 4 do 8 maja na Steam ma być ogólnodostępne demo gry do ściągnięcia! Ok 20-30 minut gry
- zaczyna się kampania influencerska gry
- Pani redaktor próbowała wyciągnąć datę premiery ktorej nie zdradził, ale powiedział ze będzie ogłoszona wkrótce, kwestia tygodni. Zapewne po odbiorze dema ( to już mój domysł)

Tak, bardzo ładnie to idzie, teraz już Ok 90% wiec pewnie dziś będzie koniec zbiórki. Dobrze przygotowana kampania, fajny plan na co pójdą pieniądze choć wydaje mi się to małą kwotą jak na zakres prac…
Dobrze to wróży zainteresowaniu grą, mam nadzieje ze data wydania Early access będzie na dniach i ze nie będzie on trwał wieki…

Ciekawa informacja się pojawiła od CDR - „W tym tygodniu Night City codziennie odwiedzało milion graczy, nowych i powracających…”
Link

Wiem ze pisaliście to u pickach graczy ale to brzmi dużo lepiej, nie sądziłem ze mówimy o takich liczbach…

pojawiły sie wyniki za 2 kwartał:
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

wygladają całkiem przyzwoicie wiec dziwi mnie troche brak reakcji rynku a poduszka finansowa pozwoli bez problemu dowieźć OM.

W międzyczasie wpadły wyniki kwartalne, jest nawet lekki zysk co mnie zakoczyło , spodziewiałem się straty.

wyniki 1 kwartal Pyramid

Ciekawe jak się dalej sytuacja rozwinie na kursie, DFH da zarobić więc pieniedzy nie powinno zabraknąć na dokończenie OM, którego wczesny dostęp planują na Q3/Q4

nie moge wyedytować swojego postu więc poprawka poniżej:
troche przeszacowałem dochód, policzyłem jeszcze raz i wychodzi mi bliżej 330k zysku wiec około 33% kosztów gry na dziś. Poniżej podaje wyliczenia, proszę o merytoryczny komentarz jeśli coś pominąłem/źle policzyłem

Sprzedaż minus zwroty 11210szt, średnia cena sprzedaży 16$, daje to 800k PLN minus prowizja GOG (liczyłem 30%) minus 40% dla PlayWay daje 330k PLN.

Właśnie podali raport sprzedaży DFH

biznes.pap.pl/pl/news/simple/i...

Sprzedaż po 4 dniach od premiery ponad 11 tyś, licząc bardzo zgrubnie zwróciła się połowa kosztów gry. Będą portować na konsole. Można powiedzieć umiarkowany sukces.

Wczorajszy obrót robi wrażenie - 500k i wzrost 10%, sporo jak na tą spółkę. Coś się szykuje (materiały, coś pod rok Lema?), czy spekulacja? Ktoś ma jakieś informacje?

Ciekawa statystyka dotycząca GOGa
GOG stats

Dzięki za komentarze ! Może trochę rozruszamy forum tej zapomnianej spółki:)
Jak się wczytać w szczegóły kosztów ogólnych zarządu to główna cześć ich wzrostu to wzrost wynagrodzenia zarządu...
Zgadzam się z kolegą odnośnie nadziei na lepszy 2021, dodałbym jeszcze Crossroad inn na konsole i mniejsze tematy na nintendo ( dziś poszedł komunikat o premierze na koniec marca)

pojawiły się wyniki za 2020

klabater.com/investor-relation...

generalnie słabszy rok niż 2019, 316k zysku.
jedna rzecz która mi się nie podoba to duży wzrost kosztów ogólnego zarządu - z 400k w 2019 na 1,2mln w 2020. Ktoś wie co się pod tym kryje?

Backlog gier wygląda ciekawie, liczę na dobrą sprzedaż Crossroad Inn na konsole i The Amazing American Circus!.
Mam też nadzieje że wyciągną wnioski z nieudanych premier bo. np. The zodiac speaking to totalna tragedia, ludzie narzekali na angielski w grze co już trąca amatorką...

Czesc,

1,9mld wydaje mi sie sporo, ale mozliwe przy zalozeniu 15 mln sprzedanych kopii. Zgadzam sie ze wycena spolki jest niska.

Obstawiam tez ze spolka wyplaci dywdende za 2020 - beda miec gore pieniedzy na koncie (500mln z poprzednich lat + 1,5-1,9 mld z Cyberpunka), z 2 prostych powodow:
- bede chcieli skeszowac sukces, zatrzymac kadre zarzadzajaca ktora ma akcje i byc moze sprzedac to jako podziekowanie dla akcjonariuszy
- produkcje dodatkow i kolejnych gier spokojnie sfinansuja z W3, GOG, Gwint i niewielkiego procentu sprzedazy Cybera w 2021

Dziękuje, jakoś mi to umknęło, czyli pozostaje czekać na projekt uchwały "na dniach". Mam tylko nadzieje że nie zmienili zdania z powodu wirusa...

Czesc,

Czy była informacja o dywidendzie za 2019? W poprzednich latach była (jeśli uchwalona) koło czerwca/lipca ale nie znalazłem informacji o 2019...

Analitycy mbanku oceniają że wyniki za 2kw. będą zgodne z konsensusem co może być ocenione przez rynek negatywnie. Być może ktoś już wie że wyniki są nawet poniżej i stąd ten zjazd z wczoraj.

Tak, taki kalendarz obowiązuje + 23.X również premiera Wojny Krwi

Firma nie komentuje wersji Gwina na mobilne, chodź w Chinach strony na wersje mobilne są zarejestrowane i nawet widoczne na Chińskich portalach (firma to komentuje że rejestracja stron to standardowa procedura i o niczym nie przesądza).

Wydaje mi się że CDR poczeka jak oficjalny Gwint zarabia i podejmie decyzję odnośnie mobilnych poźniej.

Chodziło mi o efekt marketingowy, który na pewno będzie mocniejszy jeśli skupiony na jednej grze, a nie rozproszony na Gwincie i CP 2077. I nie chodzi o trailer tylko szum który pojawi się w mediach. Redzi chcą by, na razie, Internet "szumiał" o Gwincie a nie CP, choć chyba nie do końca to się udaje.

Ja obstawiam inny scenariusz - prezentacja Gwinta, nowego wątku dla jednego gracza, może zapowiedz wersji mobilnej. Informacja o CP2077 teraz odciągnęłaby uwagę od Gwinta, byłby to strzał w stopę... Zresztą sami zapowiadali że rok 2018 jest rokiem Gwinta.
Prezentacja CP2077 na E3 w 2019 i premiera pod koniec roku.
Dla kursu oznacza to pewnie spadek po E3 w tym roku jeśli mój scenariusz się spełni.

Witam,

Własnie zostały opublikowane wstępne wyniki 11Bit za I połrocze 2017:
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Przychody ze sprzedaży: 8,67 mln PLN (11,87 mln PLN w analogicznym okresie 2016 roku);
Zysk operacyjny: 3,02 mln PLN (7,78 mln PLN);
EBITDA: 3,96 mln PLN (9,24 mln PLN);
Zysk netto: 0,27 mln PLN (6,57 mln PLN);
Zobowiązania i rezerwy (stan na 30.06.2017): 1,98 mln PLN (3,14 mln PLN - 31.12.2016);
Środki pieniężne i ich ekwiwalenty (stan na 30.06.2017): 26,46 mln PLN (29,11 mln PLN - 31.12.2016).

Przychody niezłe biorac pod uwagę że była tylko premiera BC.
Zysk netto słabiutki. Wyjasnienie "jak zwykle" (cytat z komunikatu):

Głównym czynnikiem wpływającym na niższy poziom zysku netto 11 bit studios S.A. w I półroczu 2017 roku, w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, były wysokie, niegotówkowe koszty finansowe (2,58 mln PLN) wynikające z konieczności przeszacowania wartości posiadanych przez Spółkę aktywów pieniężnych. Wspomniane koszty były pochodną zmian na międzynarodowych rynkach walutowych, na które Spółka nie ma wpływu.
Kod:
mod: zamieniłem link na wewnętrzny


Bayaz napisał(a):
Czy ktoś pokusił się o analizę organoleptyczną gwinta? Powiem szczerze, że mam coraz mocniejsze podejrzenia, że ta gra okaże się porażką. Na fali zainteresowania Wiedźminem sporo osób uczestniczyło w tej becie, ale wydaje mi się, że aktywność graczy spada, a sama gra jest zwyczajnie nudna. Zastanawiam się tylko, kiedy będzie najlepszy moment, by zagrać pod to shorta na konktraktach.


Pozwolę sobie przekleić mój wcześniejszy post którego kolega zapewne nie czytał:

Witam,

Widzę ze temat Gwinta cieszy się dużą popularnością, a ponieważ jestem tym szczęśliwcem który wylosował dostęp do bety i ma za sobą już ok. 9h gry postanowiłem podzielić się wrażeniami w kontekście konkurencji czyli HS:

1. Mechanika gry bardzo ciekawa i mimo mniejszej (póki co?) ilości kart niż w HC rozgrywka jest wciągająca. Można stosować rożne taktyki gry w obrębie jednej talii, wiec to czego obawiałem się ze gra będzie się szybko nudziła nie ma miejsca.
2. Gra z komputerem jest dostępna ale nie ma questow jak w HC wiec jest tu pole do popisu. Być może będą dostępne w pełnej wersji
3. Oprawa wizualna świetna. Jak dla mnie o wiele ładniejsza niż HC. Przejrzystość opcji, interface - wszystko top. Gra się naprawdę z przyjemnością.

Podsumowując, bo w końcu nie jest to wątek "growy" - czy da się na tym zarobić?
Jak najbardziej, wydaje mi się że gra ma duży potencjał. Ktoś wcześniej rzucił że Gwint mógłby zdobyć 10 czy 20% graczy HC (HC ma 50 milionow graczy wg. statista) i byłby to już spory sukces. Myślę ze jest to możliwe.

Update z dziś:
HS ma 1352 karty do wyboru (za Wikipedią), Gwint tylko 250. Oznacza to ze dużo łatwiej jest skompletować talię w Gwincie nie kupując kart.
Trzeba natomiast pamiętać że jest to cały czas beta i gra będzie się rozwijać. Gra ma niezaprzeczalny potencjał i do wniosków typu sprzedać/kupić poczekałbym do oficjalnej premiery albo najlepiej parę miesięcy po.

11 bit Studios prognozuje że w związku ze znaczącym, 5,6-proc. spadkiem kursu USD/PLN pomiędzy 31 grudnia 2016 r. a 31 marca 2017 r. grupa zakończy I kwartał 2017 r. ujemnym wynikiem netto, podała spółka.

stooq.pl/n/?f=1175271&sear...


Dziwne ze spółka nie zabezpiecza się przed ryzykiem kursowym skoro większość dochodów ma w dolarach i euro.... Zamiast prognozowanego zysku 0,5 mln będzie strata, czyli sporo stracili na kursie.


Z innej beczki, TWoM jest w promocji gier w Biedronce, za cale 9,99:) Ciekawe ile sprzedadzą.

Zastanawiam się nad kupnem tej spółki, zgadzam się że jest fundamentalnie mocna i perespektywy rysują się raczej dobrze.
Od poczatku lutego mamy korektę, czy mogłby wypowiedzieć się jakiś "technik" jak wygladają perespektywy zakonczenia korekty, zasięg?

A na teraz miejsce kolo 400...Wiec za dobrze to nie wygląda.

Przed dzisiejsza rekomendacja mbanku kurs trzymał się w okolicach 5,5 - 5,6. Po rekomendacji na 6,95 kurs wystrzelił ale obroty bardziej niż mizerne. Osobiście spodziewam się w miarę dobrych wyników rocznych ale chyba jednak będę się skłaniał ku sprzedaży, głownie z powodu płynności. Myślicie że są szanse na większe zainteresowanie spółką?

Kończąc temat oferty publicznej TXM: kurs wzrósł w dzisiejszym debiucie o 14,6%, na zakończeniu sesji +10,4%.

z ostatniej chwili:

W ramach oferty publicznej TXM S.A. przydzielono wszystkie oferowane akcje. Średnia stopa redukcji w transzy Inwestorów Indywidualnych wyniosła 49,33%. Wartość oferty wyniosła 20 mln zł brutto.
W ramach prowadzonej pierwszej publicznej oferty akcji TXM S.A. przydzielono inwestorom wszystkie z oferowanych 4.000.000 akcji serii E nowej emisji. Z tego Inwestorom Indywidualnym przydzielono 400 tys. akcji, czyli 10% łącznie emitowanych walorów. Średnia stopa redukcji w transzy Inwestorów Indywidualnych wyniosła 49,33%. Z kolei Inwestorzy Instytucjonalni objęli 3,6 mln akcji, czyli 90% łącznie oferowanych akcji, w pełni wyczerpując pulę oferowanych im walorów.

zródło:

www.txm.pl/przydzial-akcji-ser...


Dzięki za linki!
Problemem jest to że koniec zapisow już w poniedzialek 12.12 wiec dużo czasu nie zostało, nie wiem czy do tego czasu dowiemy sie czegoś od instytucjonalnych.

Wyniki za 2016 to za 3 kwartały? wygląda że nie dociagną do wyników z 2014 i 2015 co martwi...
Ale przychody sporo wyższe, jaki jest powod niższych zysków, niższa marża?

Czy ktos z szanownych inwestorow jest zainteresowany oferta? Sam sie zastanawiam, nie wyglada to najgorzej

Prosimy o omowienie wynikow za III kwartal 2016.

Witam,

Widzę ze temat Gwinta cieszy się dużą popularnością, a ponieważ jestem tym szczęśliwcem który wylosował dostęp do bety i ma za sobą już ok. 9h gry postanowiłem podzielić się wrażeniami w kontekście konkurencji czyli HS:

1. Mechanika gry bardzo ciekawa i mimo mniejszej (póki co?) ilości kart niż w HC rozgrywka jest wciągająca. Można stosować rożne taktyki gry w obrębie jednej talii, wiec to czego obawiałem się ze gra będzie się szybko nudziła nie ma miejsca.
2. Gra z komputerem jest dostępna ale nie ma questow jak w HC wiec jest tu pole do popisu. Być może będą dostępne w pełnej wersji
3. Oprawa wizualna świetna. Jak dla mnie o wiele ładniejsza niż HC. Przejrzystość opcji, interface - wszystko top. Gra się naprawdę z przyjemnością.

Podsumowując, bo w końcu nie jest to wątek "growy" - czy da się na tym zarobić?
Jak najbardziej, wydaje mi się że gra ma duży potencjał. Ktoś wcześniej rzucił że Gwint mógłby zdobyć 10 czy 20% graczy HC (HC ma 50 milionow graczy wg. statista) i byłby to już spory sukces. Myślę ze jest to możliwe.

Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 27 lutego 2015
Ostatnia wizyta: 31 sierpnia 2025 21:36:40
Liczba wpisów: 49
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 9

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,403 sek.

qnlvcfan
cbocagrd
zmqkdckk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
iivianzi
xsfvpapv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat