PARTNER SERWISU
vakxhccj
Witek

Witek

Ostatnie 10 wpisów
cityinsider napisał(a):
iPhone to bardzo fajny telefon z iPodem. Telefon to nie konsola do gier, wiec dzieciakowi raczej go nie kupimy. Poza tym akcelerometr i dotykowy ekran to za malo do wielu typow gier, a emulowanie krzyżaka nie jest fajne. Następna rzecz to model dystrybucji i ceny gier - powodują, że duzi gracze nie wydają takich tytułów jak na inne platformy. Myślę, że dla niewielkiej części małych firm developerskich, tworzenie oprogramowania na tą platformę może być sukcesem finansowym.

Duzi gracze nie wydają tytułów na iPhone'a, bo... zanim podjęli taką decyzję, nie był jeszcze na tyle popularny i sprawdzony jako platforma do gier. Konami, EA i Ubisoft już zaczęły przenoszenie swoich marek, zobaczysz w 2009 roku. Choć to prawda, że niewiele tytułów się przebija i potrzeba albo świetnego pomysłu, albo bezczelności (iFart).
Argument o nie kupowaniu dzieciakowi bym pominął: na iPhone'ie gry kupują dorośli, z większymi pieniędzmi. Aha, można też postawić już teraz na Androida... ;)

cityinsider napisał(a):
Jeśli chodzi o hity i konsole, polacze te dwa tematy. W tym momencie City tworzy gry na Nintendo DS i Wii (na DS'a kilka tytułów jest już skończonych, nasępne w produkcji) oraz XBOX360. Te gry są tworzone optymalnie kosztowo jednak ich rozmiar, rozmach i odpowiednio większy czas produkcji. Jak najbardziej możliwe, jest, żeby jedna z tych gier stała się hitem/bestsellerem. Poza tym gry przygodowe produkowane w City na PC już w tym momencie uzyskują oceny rzędu 80-90%

Tak jak pisze Alex mimo "artyzmu" itp. EA potrafi wyłożyć się na dobrze ocenianych projektach. W czasie bessy firmy przycinają kosztowne eksperymanty i możemy się spodziewać więcej "pewniaków" sequeli itp.


Hej, to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.

Ocenami gier City na PC bym się nie przejmował: załóżmy raz na zawsze, że nie będzie tam hitu finansowego. NIGDY. Po prostu nie ta liga. Zapewniają one za to, oczywiście, stały strumień gotówki, a ich krótki czas produkcji i duża ilość sprawia, że nawet jeśli jedna nie wypali, to nie jest to duży cios. Ryzyko jest tylko takie, że jeśli Niemcy (główny rynek City) po ostatnich tragicznych wydarzeniach naprawdę przykręcą śrubę strzelaninom (a właśnie jedna z sieci wycofała je ze sprzedaży choć nie wiem, czy duża), to może być nieciekawie. Co na to cityinsider?

DS i Wii to, oczywiście, dobry trop, ale CIA wpada tu w pułapkę produkowania takiego, jak na pecetach: czyli robią kopie innych pomysłów. Sushi Academy to przecież Cooking Mama, tylko o innym jedzeniu. Jak więc tu się spodziewać megahitu? Choć stabilność oczywiście będzie.

Byłbym bardziej ekstatyczny w mówieniu o CIA, gdyby posadziło team 5-10 ludzi nad grami na iPhone'a, który zaczyna być w tej chwili najszybciej rosnącą platformą do gier, a jego nadchodzące możliwości sprawiają, że można na nim zarabiać naprawdę poważne pieniądze. Choć niestety trzeba się dogadywać z Apple. Popatrzcie, jak ogromną przewagę na liście najpopularniejszych płatnych (!) aplikacji mają nad innymi appami gry. Aha, czy mówiłem już, że w grach na iPhone'a można też publikować reklamy?

Tutaj dobry artykuł o perspektywach dla gier na smartfony. Gdyby jeszcze CIA zainteresowało się developmentem na Androida...

Na marginesie: słyszałem o zwalnianych z CD Projektu programistach, którzy zaczynają developować gry na iPhone'a. Słyszałem też o takich, którzy sami z tej firmy po to odchodzą.


Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 21 marca 2009
Ostatnia wizyta: 23 marca 2009 21:10:05
Liczba wpisów: 2
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,163 sek.

breqdipy
gnymiwxm
ogcjivee
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lovxmgbq
yokqwkcg
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat