PARTNER SERWISU
tyjehzse
bogdanskiw

bogdanskiw

Ostatnie 10 wpisów
Może by ktoś doradził czy Czy to warto i na jak długo wykupić dostęp może na priw. bogdnskiw@wp.pl

Mam taki sam problem. Może ktoś pomoże, może jakieś dziesięciolatki z wykupem za 4-6 lat. i jak ocenić dyskonto i oprocentowanie takich obligacji ? Bo w skarbówkach jestem całkiem zielony. Płynność to mało istotna przy IKZE

Ma ktoś jakieś wieści co tam się dzieje?. Czy kancelaria coś efektywnego zdziałała? No i czy w tej fazie można założyć sprawę o egzekucję?

a jaka prokuratura prowadzi sprawę, coś może dokładniej. A jak tam wygląda sprawa z układem lub upadłością , bo nie mogę nic znaleźć.

wypadłem z tematu , a mam obligacje, napiszcie co tam jest grane czy jest układ, upadłość ,czy coś jeszcze lub gdzie to znaleźć

Mam takie pytanko, Czy od odsetek za zwlokę od niewykupionych obligacji lub odsetek należy samemu wyliczyć 19% podatek i wpisać go w poz.36 PIT 38 jako zryczałtowany podatek z art 30a.
Wykazany jest przychód z odsetek za zwłokę w Pit 8C jaki inne przychody z art.20 ust.1
Domy maklerskie nie pobierają podatku , jest na to interpretacja, a podatnik sam , Czy musi płacić?

ale na którym formularzu ?

Mam pytanko

Czy wniosek do syndyka za obligacje 1015 i 0416 to na formularzu pierwszym wzór zgłoszenia wierzytelności - obligacje, czy drugim wzór zgłoszenia wierzytelności

Bo w tym przypadku nie ma odsetek ustawowych tylko umowne tzn. od kuponu obligacji

I czy wniosek w dwu egzemplarzach i czy druga może być zwykła kopia świadectwa depozytowego , czy poświadczona przez notariusz

będę wdzięczny za odpowiedz

Przyłączam się do prośby o SKAN wypełnionego wniosku zgłoszenia wierzytelności dotyczącego spółki PCZ.

Informacje
Stopień: Ostrożny
Ostatnia wizyta: 2 października 2021 22:07:15
Liczba wpisów: 9
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29