mcevqmhc
Advertisement
PARTNER SERWISU
eejllwxb
musco

musco

Ostatnie 10 wpisów
Dzięki za zainteresowanie tematem.
WatchDog napisał(a):

PS a po ci Ci trend rynku jako całości? Inwestujesz w portfel odwzorowujący ruchy rynku?

Ciężko tu mówić o inwestowaniu, raczej jest to narazie próba nauki oraz poznania rynku. Bardziej chodzi mi o dodatkowe potwierdzenie sygnału do kupna bądź sprzedaży. Ogólnie moje pytania pojawiły się podczas czytania "Analizy technicznej rynków finansowych" Murphy. Opisując teorię Dow'a autor określił słuszny moment zakupu akcji jeśli 2 wskaźniki są zgodne w trendzie tj DJI oraz DJT są w trendzie rosnącym. Stąd moje rozważania, które polskie wskaźniki odgrywałyby rolę wyżej wymienionych wskaźników i czy coś takiego jest po kilkudziesięciu latach słuszne.

buldi, Dapi

Dzięki za następne tematy do przestudiowania. WIG Plus wędruje na tapetę.

Witam. Jestem początkującym "inwestorem" na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych. Akurat tak się złożyło, że zaczynam z tym akurat w momencie, w którym coraz częściej widzi i słyszy się o możliwej realizacji zysków po wzrostach z początku roku. Stąd moje pytanie i prośba o podzielenie się informacją, który według Was polski indeks najlepiej obrazuje sytuacje naszego rynku w całości. Jakie są wady i zalety poszczególnych indeksów. Czyli ogólnie co obserwować, aby przygotować się na zwroty na rynku. Który wykres wartości indeksu najlepiej potraktować analizą techniczną w celu wyznaczenia aktualnego trendu lub znalezienia sygnałów na odwrócenie? Pozdrawiam

Informacje
Stopień: Ostrożny
Ostatnia wizyta: 1 września 2017 14:03:28
Liczba wpisów: 2
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,175 sek.

irhcmqdy
kszmgaxf
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfel StockWatch