PARTNER SERWISU
vxfujalx
krzysztofk83

krzysztofk83

Ostatnie 10 wpisów
biznes.interia.pl/gieldy/rapor...

Jak to może wpłynąć na cene akcji? I czy wogołe wpłynie.

Czy wprowadzenie nowych akcji nie spowoduje spadek obecnej ceny?

swiezaczek napisał(a):
Z tego wykresu wynika że następna linia wsparcia będzie 250.


Następna linia wsparcie będzie dopiero jak naprawią tą gre i pojawi sie spowotem na PS Store :D.

Nie sądza aby po zapowiedzianym Patchu 1.2 gra będzie gotowa. Mam jendnak nadzieję że po kilku mniejszych poprawkach wydanych w krótszych terminach gra wróci na store w Maju.


swiezaczek napisał(a):
co sie dzieje ludzie ze tak leci? :(


Ciężko na to pytanie odpowiedzieć jednoznacznie.

Z jednej stronyt inwestorzy nie wytrzmują presji i nie chcą ryzykować. Jak narazie przecież słyszy i czyta sie o spadkach wartości akcji. Dlatego nie każdy chce ryzykować.

Z drugiej strony od świąt Spółka nie przekazała ani inwestorom ani publicznie jakichkolwiek informacji jakie sa ich plany na naprawienie tego całego g.wna co spowodowali, więc inwestorzy sa tuytaj nie ufni.

Po trzecie mógł się uruchomić łańcuszek Stop-Loss u akconarjuszy.

CD RED po tym co zrobiło od wydania Cyberpunku stała się z bardzo stabilnej do bardzo ryzykownej spółki. Ja mam nadzjeje że uda im sie przywrócić gre na PS Store dość szybko, naprawić ją i kontynuowac oryginalne plany związane z tą grą (DLC, Muliplayer, dodanie wszystkich elementów co zostały usinięte w kodzie, dodanie wszelkich elementów co były obiecane na początku)

Mam też nadzieje że za 2-3 miesiące ujrzymy kolejne plany na kolejną grę i mam nadzieje że tą grą będzie Wiedzmin 4 albo inne Fantasy RPG.

CD Red ma także obecnie ten problem że stracili zaufanie u graczy. Gdyby jutro pokazali zwiastun nowej gry i jak świetnie będzie wyglądać to google musialo by nowe Data Center otwierać aby unieść wszystkie mema,


Jeżeli masz akcje CD Red to jest to teraz twój wybór. Albo ryzykujesz z myślą że morzesz stracić więcej i nie bedziesz patrzył spowrotem fgdy okaże się ze dwa miesiące akcja wraca do normalności, albo trzymasz akcje i masz nadzieje że CD Red dobrze to rozegra.

Sprzedaże jak narazie są. Jest szansa że po naprawie ry sprzedaże będą wciąż po roku od premiery. Jest szansa że firma ogłosi kolejny tytuł i nie powtózy błędów marketingowych jakie zrobiło przy Cyberpunk.


Ja bym z chęcią dołączył się do tego pytania o wpływ Roki, United Labels

Dodatkowo z chęcią chciałbym poznać Państwa opinie na temat ostatnich spadków akcji na giełdzie do 1,45 zł? Czy powód to obecna sytuacja na rynku przez Covid?

Lista prowadzona przez Stockwatch.pl

www.stockwatch.pl/gpw/sektory/...

Ok w takim razie będe robił wersje w poście. Nie ma problemy

Hey vladinho

Dodam firme jak tylko będę mógł ponownie edytować wątek. Jak narazie mam otwarty problem z Helpdeskiem. Z jakiegoś powodu przycisk "Edytuj" przestał działać.

Co do Firmy. Na pewno warto śledzić. Jest pare tytułów w portfolio co ciekawine się prezentują.

Pozdrawiam

Witam

Chciałem powiadomić, że wciąż nie moge edytować posta.

Próbowałem przez różne przeglądarki oraz na paru komputerach.

Czy możne jakoś post odświeżyć.

Pozdrawiam

To by się zgadzało. Fakt używałem opcji wielokrotnie. Jak jest możliwość odblokowania było by fajnie. Będe bardziej ostrożny. Z perspektywy bezpieczeństwa jest to bardzo dobra opcja, inaczej któś mółby łatwo z DDosować baze danych forum

Hey

Tylko pierwszego dnia mogłem edytować. Musiałem dokonać parę zmian, oraz wpadłem na nowy pomysł co wymagało edycji i poprawek pare razy. Po jakimś czasie nie mogłem więcej edytować.

Pozdrawiam

Życzę tej firmie takiego samego sukcesu jak 11Bit, ponieważ jak narazie przedstawia naprawde fajne pomysły.

Aż szkoda, że nie wpadli na Darkest Dungeons :)

Witam

Problem w tym, że nie mogę kliknąć na Edytuj od 3 dnia :D. Wszystkie inne opcje opcję mogę kliknąć

Pozdrawiam

Witam

Czy moglibyście mi napisać dlaczego nie moge edytować własnego wątka:
www.stockwatch.pl/forum/wpis-n...

Chciałbym nanieść jeszcze pare zmian, ale opcja "edytuj" jest dla mnie jakby wyłączona.

Pozdrawiam

Cytat:

aksu
Karkołomne zadanie ze stworzeniem takiej listy. Trzeba dodać, że praktycznie każdy fund PE ma podmiot z Game Dev. z intencją jego późniejszego $$ poprzez giełdę, zwłaszcza że klimat sprzyja.

W każdym razie cieszy, że mamy na tym polu w czym wybierać i nie jesteśmy skazani tylko na CDR, ale można też inwestować bardziej spekulacyjnie


Witam aksu.

Mnie najbardziej zależało na liście producentów gier, którzy są na giełdzie. Co do ogólnej listy producentów w polsce podzielam zdanie że byłoby to Karkołomne. W zasadzie nie możliwe. Tych firm jest mnóstwo. Z chęcią jednak dodam firmy których brakuje.

Czy mógłbyś rozwnąć co masz na myśli z
Cytat:

Trzeba dodać, że praktycznie każdy fund PE ma podmiot z Game Dev


Pozdrawiam

Podejrzewam, że dowiemy się o tym w ciągu kilku tygodni, co firma zamierza robić dalej.
Spłata długu to dobry scenariusz, jak tylko mają za co kontynuowac pracę nad Lords of the Fallen 2.Tutaj Scipio ma racje, że na spłaceniu się nie skończy. Będą najprawdopodobniej szukac pieniędzy.

Tak swoją drogą

Zobaczcie jakie plany firmy były z pocątku roku

cigames.com/relacje-investorsk... - Kalendarium inwestora


Premiera gry ‚Sniper: Ghost Warrior 3’ 25 kwietnia 2017
Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy CI Games S.A. 15 maja 2017, godz. 12:00
Skonsolidowany raport kwartalny za I kwartał 2017 r. 24 maja 2017
Premiera gry mobilnej ‚Sniper: Ghost Warrior’ III kwartał 2017



Jak ten Sniper Ghost Warior na aplikacje mobilne ma się do małych projektów i Lords of the Fallen 2?
Ja od czasu do czasu zagram w coś na Smartfonie, ale sa to raczej mniejsze gry które pozwola mi się zrelaksowac w drodze do pracy. Uważam jednak że gra musi być odpowiednio przygotowana pod Tablety i Smarfony. Taką gra jest np; Gemini Rue. Nie widze jakoś przyjemności grania w tak wielką gra na urzadzeniahc mobilnych. Mam nadzieje, że raczej z pomysłu zrezygnują.


Inna ciekawostka:

Zapraszam na listę producentów gier :)
www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...



Witam.

Poniżej dziele z wami moją listę Producentów gier w Polsce. Są to firma na giełdzie ja i poza.

Sam szukałem takiej listy, ale ponieważ ciężko znaleźć pełnego źródła zdecydowałem się skompletować własną listę.

Wszelkie braki, uwagi, jak i poprawki są jak najbardziej mile widziane. Mnie najbardziej zależało na firmach na giełdzie, aczkolwiek warto też mieć pod obserwacją inne firmy w Polsce.


Producenci gier na giełdzie:


Aglomeracja śląska


The Farm 51 (Gliwice) - www.thefarm51.com/thecurrentwe... - Stockwatch: Podgląd
Artifex Mundi (Katowice) - https://www.artifexmundi.com - Stockwatch: Podgląd
JujuBee (Katowice) - http://jujubee.pl/pl - Stockwatch: Podgląd

Bydgoszcz


Vivid Games (Bydgoszcz, Warszawa) - http://www.vividgames.pl - Stockwatch: Podgląd


Gdynia


Forever Entertainment - forever-entertainment.com/en.h... - Stockwatch: Podgląd

Kraków


Bloober Team (Kraków) - http://www.blooberteam.com - Stockwatch: Podgląd
iFUN4all (Kraków) - http://ifun4all.com - Stockwatch: Podgląd

Rzeszów

PrimeBit Studio (Rzeszów) - http://www.primebitstudio.com
CI Games (Warszawa, Rzeszów) - http://cigames.com/en/


Warszawa


CD Projekt (Warszawa, Kraków) - https://www.cdprojekt.com/pl
11 bit studios (Warszawa) - http://www.11bitstudios.com/pl
CI Games (Warszawa, Rzeszów) - http://cigames.com
Vivid Games (Bydgoszcz, Warszawa) - http://www.vividgames.pl
PlayWay (Warszawa) - http://playway.com
QubicGames –http://qubicgames.com/en/home/

Wrocław


T-Bull - http://t-bull.com
Macro Games - http://macrogames.tv/dla-inwestorow/


Producenci gier po za giełdą:


Aglomeracja śląska

i Dreams (Gliwice) - http://www.idreams.pl/pl
Destructive Creations (Gliwice) - http://destructivecreations.pl
Anshar Studios (Katowice) - http://ansharstudios.com

Bydgoszsz

Huuge Games (Bydgoszcz,Warszawa,Szczecin) - http://www.huuugegames.com/

Częstochowa


Mindhelix (Częstochowa)) - http://mindhelix.pl

Kraków


Gamedesire (Kraków) - http://company.gamedesire.com
Reality Pump (Kraków) - www.realitypump.com/pl/company...
Teyon (Kraków, Łódź, Tokyo)- http://www.store.teyon.com
BulbWare (Kraków) - http://www.bulbboygame.com
Two Mammoths (Kraków) - http://twomammoths.com

Łódź


Super Hot Team (Łódż) - http://superhotgame.com
Calaris (Ozorków - 20 km od Łodzi) - http://www.calaris.com/index1.html
Wastelands Interactive (Łódź) - http://wastelands-interactive.com


Poznań


Robot Gentleman (Poznań) - http://robotgentleman.com
Monster Couch (Poznań) - http://monstercouch.com
Huckleberry Games (Poznań) - http://hgames.eu
Setapp (Poznań) - http://setapp.pl
Atomic Jelly (Poznań) - http://atomic-jelly.com

Rzeszów


Red Dot Games (Rzeszów) - http://www.reddotgames.pl

Szczecin


Exor Studios (Szczecin) - http://www.exorstudios.com
Huuge Games (Bydgoszcz,Warszawa,Szczecin) - http://www.huuugegames.com/

Trójmiasto

Very Nice Studio (Gdynia) - http://verynicestudio.com
Oh Noo (Gdynia) - http://ohnoo.com
Insalgo (Gdańsk) - http://www.insalgo.com
Playsoft (Gdańsk) - http://playsoftgames.com/
Aidem Media (Gdańsk) - http://aidemmedia.pl/
VR Visio (Gdynia) - http://www.vrvisio.com/


Warszawa


Techland (Wrocław, Warszawa, Ostrów Wlkp. Vancouver) - http://techland.pl
Flying Wild Hog (Warszawa) - http://www.flyingwildhog.com
The Astronauts (Warszawa) - http://www.theastronauts.com
People Can Fly (Warszawa) - http://peoplecanfly.com
Pixel Crow (Warszawa) - http://pixelcrow.com
Acid Wizard Studio (Warszawa) - http://www.acidwizardstudio.com
Transhuman Design (Warszawa) - https://thd.vg
Moa Cube (Warszawa) - http://moacube.com
ATGames (Warszawa) - http://www.atgames.pl
Huuge Games (Bydgoszcz,Warszawa,Szczecin) - http://www.huuugegames.com/
Creative Forge (Warszawa) - http://www.creativeforge.pl


Wrocław

Picadilla (Wrocław) - http://www.picadilla.com
Whitemoon (Wrocław) - http://www.whitemoon.eu
Ten Square Games (Wrocław) - https://tensquaregames.com
Tequila Games (Wrocław) - http://www.tequilagames.com
Techland (Wrocław, Warszawa, Ostrów Wlkp. Vancouver) - http://techland.pl






Scipio napisał(a):
CIG po raz drugi zwolnił Tomasza Gopa - twórcę i szefa projektu Lords of the Fallen.

graczpospolita.pl/producent-lo...

Rozumiem że Prezes, obok ścigania bankierowych Jasiów, będzie teraz samodzielnie dziergał następną część gry po godzinach?

To jest kolejne potwierdzenie że sytuacja finansowa spółki nie jest za dobra.


Kolejna wiadomość z roku 2015 o Tomaszu Gop in CI. Dla mnie to bardziej wygląda na to że wizję gry nie zgadzają się z szefem i twórcą.

www.eurogamer.pl/articles/2015...

Scipio napisał(a):
CIG po raz drugi zwolnił Tomasza Gopa - twórcę i szefa projektu Lords of the Fallen.

graczpospolita.pl/producent-lo...

Rozumiem że Prezes, obok ścigania bankierowych Jasiów, będzie teraz samodzielnie dziergał następną część gry po godzinach?

To jest kolejne potwierdzenie że sytuacja finansowa spółki nie jest za dobra.


Ciężko tutja powiedzieć co się dzieje z Gopem i CI Games. Może prace nal Lords of the Fallen 2 są tak dalego, że Tomasz Gop nie jest potrzebny? Dwa lata temu GOP też został odsunięty


www.gry-online.pl/S013.asp?ID=...

Cytat:

Na koniec warto wspomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy rozeszły się drogi tego twórcy i CI Games. Dwa lata temu został on odsunięty od produkcji Lords of the Fallen 2 i opuścił firmę, aby w marcu ubiegłego roku powrócić do prac nad projektem.
Źródło: www.gry-online.pl/S013.asp?ID=...

Cytat:


Silverr:
Ciężko tutaj udzielić jakiejś jednoznacznej odpowiedzi. Każda emisja pociąga za sobą dwie zasadnicze konsekwencje. Po pierwsze - spółka uzyskuje dodatkowe finansowanie na prowadzoną działalność. Po drugie - w obrocie jest więcej akcji tej spółki, przez co każda akcja daje mniejszy udział w spółce niż przed emisją. Pierwsza sprawa działa "na plus", a druga "na minus" z punktu widzenia akcjonariuszy i tutaj trzeba sobie samemu ocenić czy więcej zyskujemy dzięki temu, że spółka będzie mogła przeznaczyć dodatkową kasę na działalność, czy może więcej tracimy przez to że kapitał został rozwodniony.

Warto też zawsze porównać wielkość emisji do ilości akcji które już są w obiegu. Jesli emitowany pakiet jest niewielki w stosunku do akcji które już są emitowane to niespecjalnie zmienia to sytuację akcjonariuszy z drugiego punktu widzenia (kapitał nie jest mocno rozwadniany, a posiadane akcje po nowej emisji dają tylko niewiele mniejszy udział niż przed). Jeśli nowa emisja stanowi duży pakiet to akcjonariusze tracą więcej.

Warto też spojrzeć na to jak dużą kwotę zyska dzięki emisji spółka (i porównać ją na przykłąd z rocznycm przychodem żeby ocenić jak istotnie poprawi się sytuacja finansowa spółki dzięki tej emisji) i na co te pieniądze mają być przeznaczone. Lepiej emitować akcje w celu podjęcia jakiejś potenacjalnie bardzo zyskownej inwestycji niż w celu "wiązania końca z końcem" i spłacania długów.

W tej konkretnej sytuacji nie podejmuję się oceny bo nie znam na tyle sytuacji CIG. Mam nadzieję, ze trochę pomogłem ;)


Witam Silverr. Bardzo pomogłeś. Potwierdziłęś, parę moich przepuszczeń, oraz dowiadziałem się parę nowych ciekawych rzeczy.

Cytat:

Lepiej emitować akcje w celu podjęcia jakiejś potenacjalnie bardzo zyskownej inwestycji niż w celu "wiązania końca z końcem" i spłacania długów.

Dobrze to ująłeś. W sobecniej sytuacji i zmian jakie dzieją się w CIGAMES, to ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie co jest bezpośrednią przyczyną.

Scipio bez żadmych problemów wynajduje kolejne niepokjące wiadomości. Jak narazie widać, że nic innego nie zrobimy jak czekać i obserwowac jak Plany firmy się rozwiną.

Dziękuje, ża odpowiedz


Scipio napisał(a):
Nowa strategia spółki.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Cytat:

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ( Spółka ) informuje o przyjęciu w dniu 27 czerwca 2017 r. strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017 2019 ( Strategia ).

...





Strasznie mglista. Niby rezygnują z AAA, ale zamierzają pracować nad Lords of the Fallen 2? Eh?

No i żadnej wzmianki o tym jak zamierzają finansować dalszą działalność?



Tutaj się zgodzę. Narazie cięzko powiedzieć jak ich wypowiedz ma się do Lords of the Fallen 2.

Pytanie jest jaka była by różnica między Lords of the Fallen 2 AAA a Lord of the Fallen 2 AA.

Ciekaw jestem z jakimi pomysłami CI Games nas - oby - zaskoczy.

Jeszcze musimy poczekac na konkrety.

Pytanie trochę z innej beczki.

Sniper 3 Ghost Warrior. Ciekawi mnie ilu z was w to grało i jakie są wasze wrażenia.
Wiem, że sama gra nie wpływa bezpośrednio na wartość akcji (dochodzi marketing, sprzedaż itp).

Bardziej chodzi mi o wasze odczucia co do gry.

Poniżej moje. Zaczynam on minusów:

- Przede wszystkim próba stworzenia otwartego świata w zamkniętej grze. A, dokładniej znaczniki "Wjęcej problemów". W tego typu grach zawsze starma sie obejść znaczniki zanim zacznę główne, czy poboczne misje. Tutaj gra zmusiła mnie to wykonywania misji, poniewaz bardzo nie spodobął mi sie respawn i motyw, że znaczniki "Więcej problemów" to te same miejsca i ludzie co w głównych misjach. Jak nie robi się tyhc znaczników to gra jest o wiele ciekawsza

- Dialogi jak i sama story. Dialogi jak i sama story jest taka sobie. Gdzie do story jeszcze można się przyzwyczaić, to z tekstami lepiej czasami ich gadanie wyłączyć

- Pare bugów, ale do bugów czepiać się nie nawet pare dni po premierze, poniewaz normą teraz jest, że trzeba odczekać na nowe patche. Kto pamieta Wiedzmin 3 v 0.1 ? :)

- Mnie akurat ten minus nie rusza, ale pewnie dla niektorcyh multiplayer. Osobiscie uwazam, ze wole dobrze dopracowana kampanie Signle niz multi.





Plusy:

- Jak nie będzie robić się znaczników "Wiecej problemów" to misje są naprawdew ciekawe. Lepiej poznawać tereny w misjach niż przez znaczniki. w końcu kto chce robić to samo dwa razy

- Gra typu Sniper pełną gębą. To nie jest Call of Duty gdzie można wparować z pistolecik i zabić całą kampanie. Co mnie mile zaskoczyło jest to, że jak dialogi sa troche głupawe "Stereotyp Amerykańskiego twardziela, żołnierza", to misje potrawią być trudne i długie. Jedna misja może nawet trwać do 40 minut, a to tylko dlatego że przemieszczasz się aby wykryć cel. Potyczki jeden na jeden moim zdaniem są trudne i widac, że twórcy postarali się any tak było.

- Co może być irytujace, ale pomaga aby każdą misje dobrze zaplanować jest to, że jak zginiesz to misje musisz przechodzić jeszcze raz. Jest pare momentów autosavu, ale są one dośc dobrze rozłożone

- Dron. Sam motyw drona, silnik drona jest poprostu fajny i przyjemny. Jest to coś gdzie CI może wykorzysać w przyszłości.

- Możliwość przejścia misji na rózne sposoby. Po 10 godzin graniea nigdy nie użyłem noża, granatów itp; ale opcje te są co oznacza, ze ktoś inny przecie tą samą misje inaczej.

- Dobrze zrealizowane jest przygotowanie się do misji prze jej wyruszeniem. Nie ma się problemu z pieniędzmi jak robi się znaczniki znaku zapytania i przeszukuje każde ciało.


Ogólnie moje odczucia
Sniper 3 nie jest może grą AAA, ale nie jest też jakims tam gniotem. (Nie jest to Afterfall :D). Niepotrzebnie na siłe próbowali robić otwarty świat jak w Wiedzminie czy Skyrim, tutaj bardziej pije do tych znaczników "Wiecej problemów". Bez nich gra jest o wiele ciekawsza, ponieważ sam fakt że masz troche przestrzeni pozwala tobie zakończyć misje na wiele sposób, a takim czyms nie moga pochwalić sie produkcje Call of Duty.

Trochę kuleje story jak i dialogi, jednak same wykonwyanie misji jest ciekawe.

Pasjonaci skradanek lub gier o parte o broń snajperskie bedą zadowoleni.


Napisałem specjalnie o Afterfall, ponieważ w Nicolas Entertainment nie tylko brakowało Marketingu ale coś poszło nie tak w developmencie.

O CI Games trudno to powiedzieć, gra mimo drobnych błędów ma wysko poziom. W CI games pracuje dużo utalentowanych osób. Terminy, Excel managierowie, poprostu w pełni nie pozwolili tego wykorzystać.

A dla ciekawostki:
www.rockpapershotgun.com/2017/...







Witam wszystkich.

Mam nadzieje,że któryś z specjalistów pomoże mi zrozumieć i odpowiedzieć na pytanie:

Dzisiaj dostałem kolejną wiadomość o CI Games o treści:

"Dopuszczenie i wprowadzenie do obrotu giełdowego 150.000 akcji zwykłych na okaziciela serii F spółki CI Games S.A.:"

Nie jest to pierwsza firma o której dostaje taką wiadomość.

Prośba do was:
Czy ktoś mi może wyjaśnić, oraz podesłać jakiegoś linka jak mam tego typu informacje rozumieć? Czy jest to tylko sposób dla firmy na uzbieranie więcej pieniędzy na nowy projekt?

Przede wszystkim interesuje mnie czy wprowadzenie więcej akcji do obrotu spowoduje, że obecna wartość akcji na tym ucierpi?

Bardzo byłbym wdzięćzny na jakies wyjaśnienie, ponieważ zawsze mam dylemat i problem z zrozumieniem jak ma tego typu wiadomość odebrać.

Pozdrawiam

Pewnie, że to z okazji 1 Kwietnia. Już sam artykuł się zdradza. Producentom nie opłacało by się ładować pieniędzy w kolejnego Eragorna a tym bardziej konkurować z Hobbitem.

" Złagodzone zostaną najbrutalniejsze wątki, dzięki czemu film otrzyma w USA zapewniającą sukces komercyjny kategorię wiekową PG-13." To jest powód dlaczego Hollywood się za to nie weźmie. Jak przeczytasz wiedźmina to zobaczysz jak bardzo złożone jest story oraz jak dużo trzeba by było zmieniać. Dlatego Kino odpada, ale coś w stylu "Games of Throne" jak najbardziej.

Wchodzę na:

http://www.afterfall-universe.com/

i widzę miły napis:
"

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

"

To chyba tyle na temat afterfall albo błąd serwera.

Nie można też zapomnieć że tak jak w irlandii jak i w ameryce bardziej się gra na konsolach niż pc. Tak więc ciekawy jestem czy są statystyki o ilości zhackowanych urządzeń. Ja jestembza tym aby kupować gre jak się tobie podoba, ale rozumiem też to,że często w polsce jest to nie możliwe ze względu na cene i zarobki. W ameryce jak i irlandi dobrze działają wypożyczalnie gier gdzie za pare dolców można pograć w nowości. Po za tym wielkoe sklepy skupują od ciebie stare gry. Jest mase promocji, no i ludzi bardziej na to stać.

Kolejne powody na wysoką ilośc piractwa po za ceną to:
Brak dem
Wadliwe produkty
Produkty przereklamkwane (Afterfall) - nke wkurzył by się człowiek jakby zapłacił za to.

Witam

Ponieważ od paru miesięcy wciąż się uczę inwestowania, zbieram doświadczenie itp miałbym pytanie co do ostatniego walnego zgromadzenia CDRED.Chodzi mi o 4 letni program motywacyjny, a dokładniej


Cytat:
Program Motywacyjny realizowany będzie poprzez emisję i przydział Warrantów
Subskrypcyjnych uprawniających do objęcia odrębnie emitowanych w ramach
warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego akcji Spółki z wyłączeniem prawa
poboru dotychczasowych akcjonariuszy Spółki. Warunkiem objęcia oraz wykonania praw
z Warrantów Subskrypcyjnych poprzez objęcie akcji Spółki z wyłączeniem prawa poboru
dotychczasowych akcjonariuszy Spółki będzie stwierdzenie spełnienia przez Osoby
Uprawnione celów lub kryteriów określonych zgodnie z postanowieniami niniejszej
uchwały.
II. EMISJA WARRANTÓW SUBSKRYPCYJNYCH SERII A Z POZBAWIENIEM
DOTYCHCZASOWYCH AKCJONARIUSZY PRAWA POBORU UPRAWNIAJĄCYCH
DO OBJĘCIA AKCJI SERII L Z POZBAWIENIEM DOTYCHCZASOWYCH
AKCJONARIUSZY PRAWA POBORU
§ 3
1. Pod warunkiem zarejestrowania zmian § 8 Statutu Spółki w brzmieniu określonym w §
12 niniejszej uchwały, uchwala się emisję od 1 (słownie: jeden) do 1.900.000 (słownie:
jeden milion dziewięćset tysięcy) imiennych warrantów subskrypcyjnych serii A z
prawem do objęcia akcji serii L Spółki z pozbawieniem prawa poboru
dotychczasowych akcjonariuszy Spółki („Warranty Subskrypcyjne”).
2. Każdy Warrant Subskrypcyjny będzie uprawniał do objęcia 1 (słownie: jednej) akcji
serii L Spółki na warunkach ustalonych zgodnie z §§ 4– 5 niniejszej uchwały.
3. Warranty Subskrypcyjne emitowane są nieodpłatnie.
4. Warranty Subskrypcyjne są niezbywalne, podlegają jednakże dziedziczeniu.
Prawa wynikające z Warrantów Subskrypcyjnych serii A mogą być wykonane do dnia
30 listopada 2016 roku.
6. Prawa z Warrantów Subskrypcyjnych, z których nie zostanie zrealizowane prawo
objęcia akcji serii L w terminie wskazanym w ust. 5, wygasają z upływem tego
terminu.


Jak dokładnie mam odbierać taką informacje patrząc na wycenę za jedną akcje. Czy po przyjęciu nowej emisji może wpłynąć to na tymczasowe zaniżenie ceny za akcje? Pytam chciałbym bo chciałbym poznać wasze doświadczenie z innymi firmami po takich zmianach.

Pozdrawiam

Takie samo bagno widziałem na metacritic.com. Ktoś wstawił 2:razy notkę 10/10 o zbliżonym komentarzu. Czy to ukryty marketing Nicolas?

Po za tym najlepszą recenzje znajdziecie tutaj:
www.gry-online.pl/S020.asp?ID=...

Cytat:
Witam
Obejrzałem ten 20 minutowy filmik - recenzję z dema i na tej podstawie dałbym jej od 6pkt do 7 pkt na 10 pkt możliwych.
Ocenę swoją daję na podstawie przejścia przeze mnie dwóch gier FEAR i FEAR 2 ( wiem że ta gra to jest trochę inny gatunek ale horror to jest tylko z elementami strzelanki )
FEAR dla mnie był boski i dlatego ciężko ocenić AFTERFALL INSANITY z powodu tak wysokiego pułapu.
Oceniający w tym programie powiedzieli że gra chyba nie będzie hitem ale poziom średni może utrzymać ( to wszystko mówią na podstawie dema a kto wie może wersja pełna kryje lepsze sceny niż w demie )
Jeżeli kurs City Inter Active wzrósł z 2 zł do 30 zł po wydaniu gry Sniper to czemu kurs NicolasGames po wydaniu gry Afterfall Insanity nie może wzrosną z 0,15 groszy do 1 zł

Chętnie zagrałbym w tą grę tylko mój komputer już nie spełnia wymagań :-(
Pozdrawiam


Hey

Chciałbym aby Nicolas Games mogło kontynuować produkcję gier ale nie z obecną drużyną. Nie jestem w stanie uwierzyć że wartość akcji zwiększy się poprzez grę Afterfall.

Po Demie zazwyczaj nie powinno się oceniać pełnej gry, a tym bardziej nie powinno się dawać błędnej punktacji po oglądaniu filmiku. Filmik można przewinąć gry już nie za bardzo.

Trochę siedzę w grach i nie owijając w bawełnę uważam że gran naprawdę jest bardzo słaba. Przedstawienie świata, bohatera, dialogi CUT SCENKI! zostały tak skopane, że po 15-30 minut grania nie interesuje Ciebie bohater jak i jego losy. Samo chodzenie i zabijanie mutantów zostało zrobione fajnie ale to za mało.

Grałem w angielskie jak i polskie demo (Nie ma co do końca winić Żebrowekiego za złą grę dialogami skoro scenarzysta jak i reżyser nie pokierowali tym dobrze - koniec jest taki że wyszło to kiepsko).

Wczoraj załatwiłem sobie oryginała i ... po 20 minutach podziękowałem. Ogólnie strata czasu i pieniędzy.

Co do porównania tej gry do innych to dobrym przykładem jest Dead Space pierwszy. Tak jak Afterfall była to nowa i nieznana produkcja. Gra została sumiennie zrobiona i się sprzedała, tego oczekiwałem też od Afterfalla bo konkurencji na survival horror nie ma, jednak mocno się rozczarowałem.

Po za samą gra marketing nicolas games na sprzedaż na za granicę mocno kuleje.

Mam nadzieję że Panu Majce uda się zdobyć kolejne pieniążki na inną produkcje ale w tym mam nadzieje, że pożegna się on także z scenarzystą, ludźmi odpowiedzialni za cut scenki i marketingiem, lub pozatrudnia fachowców którzy będą mieli doświadczenie i wiedzę aby pokierować zespołem.

Sam parę rzeczy torzę wiem jak ciężko jest zbudować świat i dialogi. W Afterfall jak chodzi o dialogi i scenariusz to mam wrażenie że został zrobiony pierwszy szkic i zaakceptowany. Na pewno tak nie było ale takie pozostawia wrażenie.

Pamiętam jak w jednym z Diary przechwalano się dobrym zakończenie. Po co komu dobre zakończenie skoro już pierwsze 30 minut Ciebie zanudza i nie interesuje. Jak nie zainteresujesz ludzi twoim bohaterem to nikogo nie będzie obchodzić jak to się zakończy.

Kończąc.

Z Afterfallem w tym wykonaniu wydaje mi się że wiele nie zwojują. Gra będzie miała szanse na większą sprzedaż po dużych przecenach. Zbyt słaby poziom na skalę światową.

Dla mnie 2/10.

Pojawiła się dość niespodziewana informacja. Amnesty International zrezygnowało współpracę z Nicolas Games w zasadzie nie cały tydzień przed premiera.

Amnesty international jest firma do której miały iśc pieniądze z nie udanej akcji marketingowej "Sprzedaż gry za Dolara"

Czy to jest prawdziwy powód rezygnacij? Mnie osobiście nie za bardzo się to podoba. Gra robiona jest od 2009 roku. Pod hasłem survival horror dla pełnoletnich nie będzie przecież kreskówki.

www.afterfall-universe.com/en/...

Cytat:
Amnesty International terminated the agreement on cooperation in “Afterfall In:Sanity $1 pre-order” action. AI justify it’s decision with a fact that the game is shockingly brutal.

The decision to terminate the agreement reached us before the end of pre-order action. In a document explaining the reasons of breach of cooperation representative of Amnesty International in Poland commentates that the brutality of the game doesn’t go hand in hand with Amnesty International ideology.

The cooperation agreement between AI and Nicolas Games was a part of “Afterfall:InSanity $1 pre-order” action. The pre-orders campaign is based on a revolutionary offer – video games fans around the world are mobilizing to reach a goal number of ten million pre-orders. If the number of pre-ordered games reaches that goal then 10% of the income will be donated to charity organization (which was to AI). Also, anything above ten million will be shared 50/50 between our company and organization. If the number of pre-orders doesn't break 10 mln, then all of the money collected from pre-orders will be donated to charity, and also the game Afterfall: InSanity will be sold at the price of $33.90 (this price reflects a $1 discount for those who contributed to the pre-order effort).

In view of breaking the contract by AI, we have decided to change way of donating money that gamers have collected. In the last week of pre-orders the players who took part in the "Afterfall: Insanity $ 1 pre-order" will choose the charity organization by the particular poll sent them by e-mail.


A byłaby jakaś szansa na jakąś promocyjną zniżkę dla osób zamawiających online i posiadających już abonament na stockwatch :D?


Nareszcie jakaś wiadomość o jakimkolwiek amerykańskim wydawcy. Chodź OnLive to jeszcze za mało, ponieważ nie każdy lubi tego typu rozwiązania.Gry brakuje mi np na Amazonie.


Orientujecie się może czy firma podpisała jakąś umowę z wydawcą pudełkowej wersji po za rosją i polską ?

Stronka dziala. Wymaga jednak przynajmniej flash playera 10. Dodam jeszcze ze wersja mobile strony jest zupelnie inna, nie bazujaca na technologi flash co jest milym zaskoczeniem, poniewaz rzadko widzialem az taka rozbieznosc. Swiadczy to o tym ze ktokolwiek budowal ich stronie(jeszcze 2 lata temu byla beznadziejna) wie jakie problemy niesie za soba strona flash i ma o tym pojecie.

Dla zainteresowanych grą Afterfall: InSanity Nicolas Games przedstawiam filmik jaki został udostępniony z rozrywki jakieś 2 tygodnie temu. Całe szczęście że twórcy zdecydowali na zrobienie tak wielkich zmian od momentu przedstawienia filmiku z zeszłego. Sam prezez Nicolasgames przyznał w wywiadzie w polygamia.pl, że prawie 90% gry zmienimi.

www.youtube.com/watch?v=0xa-u9...

Nie podoba mi się jednak do końca prowadzony mareting Nicolas Games. Cały pomysł z sprzedażą gry za 1 dolar dopiero po sprzedaniu 10 milionów kopii jest naiwny jak i absurdalny. Hity jak Gears of War nie doszły do takich sprzedaży.
Ja zdaję sobie sprawdzę że jest to tak naprawdę sztuczna reklama, która nie została przyjęta zbyt pozytywnie, ale to czego teraz mi brakuje to promocji gry za zwykłą cene.

Mimo to życzę Nico dobrej sprzedaży. Mam nadzieje że całe te zamieszanie sama gra swoją historią jak i rozrywką naprawi.

Poniżej takze filmik promujący Battlefield 3. Pomysł dziwny jak i ciekawy

www.youtube.com/watch?v=nQR49J...


Do Walu-osp

Nie wiem gdzie to słyszałeś ale są to bzdury. Sam zobacz że CD Projekt na oficjalnej stronie wciąż wstawia aktualizacje co do gry no i sami piszą że:
"Gra Afterfall: InSanity ukaże się nakładem CD PROJEKT już 25 listopada."

www.cdprojekt.pl/news/5810/Mic...


Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 29 czerwca 2011
Ostatnia wizyta: 2 lutego 2025 21:54:49
Liczba wpisów: 35
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,566 sek.

ivtajziz
apmurjpa
camkgjtq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
nyrfzqcc
tgqfiqlp
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat