PARTNER SERWISU
ieydodsh
Bagaz

Bagaz

Ostatnie 10 wpisów
Na plus dla spółek z tej branży przepowiadają między innymi ludzkie skłonności do nałogów. :-$
Nie da się ukryć że ogólny dostęp do sieci i informacji w niej zawartych jest pożądany w coraz większym stopniu. Większość z nas jest w większym lub mniejszym stopniu uzależniona od siecid'oh!
Szooler napisał:
Cytat:
za 15 lat nie będzie gazet,będzie onet,wp,interia,bankier,i jeszcze parę innych...Liar

a oto zwiastun że te słowa mogą okazać się prorocze:

manager.money.pl/styl/ciekawos...

Witam serdecznie.

Jestem totalnym zielonkiem w tej dziedzinie, od niedawna szperam po internecie szukając materiałów by zgłębiać podstawy i tajniki gry na giełdzie, i oto mogę głośno krzyknąć

:director: znalazłem coś naprawdę wspaniałego - kopalnię wiedzy i pomysłów!

Dział edukacja jest rewelacyjny! Z niecierpliwością oczekuję na kolejne artykuły i materiały
(niestety jak dla mnie tylko w języku polskim:angry3: )

Wasze dyskusje na forum są niezwykle ciekawe, pouczające i naprawdę wiele można z nich się nauczyć oraz wyciągnąć ogromne ilości pożytecznych informacji :cheers:

Gratuluję wspaniałej roboty wszystkim zaangażowanym w tworzenie tego zakątka wiedzy oraz wszystkim udzielającym się na forum.

Odwalacie tu kawał naprawdę świetnej roboty!:thumbrigh

Informacje
Stopień: Ostrożny
Ostatnia wizyta: 29 lipca 2009 18:02:21
Liczba wpisów: 2
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,387 sek.

tkcpcfls
mcyloonh
chbuwokc
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
cuvxnjqm
bjhgrker
cookie-monstah