kampus napisał(a):
Jesteś bardzo krytyczny, jednak trzeba pamiętać, że rynek wirtualnych doradców jest mocno rozwojowy. A jak go rozwijać nie tworząc nowych rozwiązań?
Staram się być obiektywny, bo patrzę pod kątem inwestycji w akcje firmy. Jeśli wirtualny doradca ma wyglądać jak ceneo ze dodatkiem animacji 'mądrego' pana (laptoland)to nie widzę powodów do zachwycania się innowacyjnością produktu. Interakcja i pomoc doradcy jest mizerna, a to właśnie ona ma tworzyć wartość dodaną dla docelowego klienta jak rozumiem?
Ok, tworzyć nowe produkty trzeba, bo to core biznes firmy, ale pokazywać dopiero jak coś jest bardzo dobre. Póki co laptoland przegra z ceną na ceneo/skąpiec/allegro, a na stronie agito nawet nie udało mi się odpalić linka doradcy. Dalej już mi się nie chce szukać.
Jak klientom zwiększą się znacząco wpływy to będzie znaczyło, że doradca jest super a ja nie mam racji - czego firmie oczywiście szczerze życzę :)