Kasia Stefanska napisał(a):Osobiście specjalistą nie jestem. Ale umiejętnie prowadzona komunikacja w stosunku do konsumentów lub nawet bezpośrednia reklama serwisów/portali/sklepów internetowych może powiększyć grono użytkowników/pomóc stworzyć pozytywny odbiór/zwiększyć świadomość marki. Trochę takich portali jest, które się tam reklamują.
Swego czasu to samo pisano o Second Life, u mnie w robocie też jesteśmy na Facebooku "bo inni są".
Ostatnio Pudelek Biznesu wysmarował art. na temat facebooka:
pb.pl/a/2010/06/13/Biznesowa_i... który niejako ma za zadanie potwierdzić tezę Kasi.
Generalnie zgadzam się, każde umiejętne promowanie się w popularnych mediach może być pożyteczne, tyle że nie bardzo warto wierzyć w podawaną ilość userów z PL na tym portalu.
Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu.