Scarry napisał(a):@Kopiusz
póki nie zobaczę choć paru pracowników (ale serio - grafików, game-developerów, i to spoza rodziny Leszczyńskich) w jakichkolwiek mediach społecznościowych informujących że pracują w SimFabric to moja wiara w możliwości utrzymania się firmy dłużej z wysoką kapitalizacją wynosi całe zero. Do tej pory nie trafiłem na ani jednego grafika czy programisty, który pochwaliłbym się pracą dla tej firmy, co przy ilości zatrudnionych jest jakimś niewiarygodnym kuriozum.
Apropo tego co piszesz, ostatnia strona raportu SIMFABRIC:
"15. INFORMACJE DOTYCZĄCE LICZBY OSÓB ZATRUDNIONYCH PRZEZ EMITENTA,
W PRZELICZENIU NA PEŁNE ETATY
Na dzień 30 września 2020 r. w skład zespołu SimFabric S.A. wchodzi łącznie 66 osób, tj.: 1 osoba zatrudniona
na podstawie umowy o pracę oraz 4 osoby zatrudnione na umowach o dzieło, pozostałe na podstawie umów
b2b. Spółki MobileFabric S.A. oraz VRFabric S.A. zatrudniają po dwie osoby na podstawie umowy o dzieło.
SimFabric S.A. dostosowuje swoją strategię w zakresie polityki kadrowej do specyfiki, szybko zmieniającego się
rynku gier komputerowych. Własny model działania sprawia, że firma może szybko i sprawnie podejmować się
nowych, wymagających projektów.
W ramach Emitenta działa 16 zespołów deweloperskich, liczących po 2 osoby oraz 5-osobowy zespół zajmujący
się portowaniem gier na konsole, urządzenia mobilne i urządzenia wirtualnej rzeczywistości, zespół animatorów
i grafików 3D liczący 15 osób oraz 8-osobowy zespół B+R."