Temat:
11BIT
GRAF78 napisał(a):trudno100 napisał(a):...Generalnie moim zdaniem te dwie premiery są mało porównywalne ... sa porownywalne bo wycena spolki jest prawie taka sama jak przed premiera FP1 a gra była na pudle na steama: miejsca 1-2 przynajmniej przez chwile - tutaj tego nie ma. W 2018 ranking Steam Global Top Sellers byl inaczej liczony (bez mikroplatnosci w F2P i Steam Deck). Poza tym FP1 nie byl w GP, to tez chyba ma wplyw na pozycje The Alters w Top Sellers...
|
|
Temat:
11BIT
GRAF78 napisał(a):Rif napisał(a):Zabawne, że kurs spada jeszcze przed premierą, gdy nawet podbitki nie było pod premierę :D dokładnie tak samo było przed premiera TWOM w 2014 roku Tylko wtedy mcap wynosil 20M PLN a nie 500M PLN
|
|
Ciekawy przykład, ta gra od początku miała oceny 50/50, negatywne chwalą koncept (połączenie FPS, Tower i Base) ale rozczarowane jakością, oceniona jako niedokończona, EA sprzedawane jako pełny produkt, brak wsparcia od devów. Od premiery w marcu 12k komentarzy więc sprzedaż pewnie w setkach tysięcy, dziś na przecenie 40%.
|
|
Temat:
RENDER
En napisał(a):Vox napisał(a):na steamdb jest #25. tak czy siak, nie jest w top10. a powinien byc.
jak wskoczy do top10 w przyszlym tygodniu to zmienie zdanie A wiesz, że rankingi Steam się zmieniły od czasu premiery Green Hell bo kiedyś nie uwzględniały mikrołatności w grach (to nie tylko tyczy się darmowych gier, ale również takich jak EA Spo? Plus akurat mamy parę dużych premier, updateów i obniżek? Nie mówię, że sprzedaż jest tak dobra jak GH, ale gdyby Coop medieval wyszedł wtedy gdy coop GH, to byłby na miejsach 5-10 w Global Sellers na Steam. TOP 10? W tej chwili na 10 miejscu Global Top Sellers jest PUBG, który ma dzienny przychód liczony w milionach dolarów (8.1M USD dziennie w 2021)
|
|
Moim zdaniem to nadmiernie pesymistyczne wnioski. Potwierdzili początek kampanii marketingowej na 2Q23, moim zdaniem wątpliwe żeby planowali początek marketingu aż 6-8 kwartałów przed premierą. Ponadto wspomnieli, że nie widzą potrzeby wersji beta, to jak dla mnie oznacza, że są zadowoleni z postępu prac. Jedyne, co mnie niepokoi, to stosunkowo niewielki 'burn rate' budżetu, 41% na koniec 2022, ale zakładam, że najbardziej kosztochłonna część prac zaplanowana jest na 2023, prawdopodobnie w niemałej części przez podwykonawców, którzy otrzymają wynagrodzenie dopiero po przyjęciu rezultatów przez CRJ - innymi słowy, zakładam, że te prace też są już w toku, być może zaawansowane.
|
|
Spółka dopiero co wypłaciła dywidendę więc z tym "chomikowaniem" nie ma co przesadzać.
|
|
O ile sie nie myle to nadal ani slowa o wydaniu pudelkowym, a to bodajze 50% rynku konsolowego. Pudelka chyba ciezej udzwignac bez wydawcy.
|
|