|
|
Rif napisał(a):Na pewno kolejne cegiełki do kapitalizacji, ale też chyba tylko niepoprawni optymiści spodziewali się tutaj pobicia co-opa. Rynek przyjął w zasadzie neutralnie ten weekend, a nawet lekko spadkowo. Wersja PC niech się ładnie dalej sprzedaje, ale jeśli boost w przychodach ma się pojawić to tylko dzięki konsolom. Pytanie czy to wszystko już nie jest w cenie? Na pewno są znaczne oczekiwania na ujawnienie postępu prac nad kolejną grą, a przede wszystkim datę premiery. Do tego czasu może tutaj na kursie nie być żadnych szaleństw. No i z tym przejściem na parkiet główny, to coś nie popisują się.
Zgadzam sie, ze oczekiwanie od SoA1 sukcesu na miare co-opa bylo przesadnie optymistyczne, natomiast licze troche na to, ze dodatkowy content SoA1/2/3 wydzwignie pozycje sprzedazowa GH w okresach pozapromocyjnych blizej pozycjom konkurencyjnych tytulow (The Forest, Raft), co moim zdaniem zapewniloby solidny boost przychodow wersji PC - i w konsekwecji trigger do dalszej podrozy na polnoc.
|
|
Utnapisztim napisał(a):[quote=mackopl]Stary sprawdzony sposób szacowania to obserwowanie przyrostu liczby komentarzy: 200 szt.od wczoraj x 80-85 kopii (docelowo x55-60) x 30zł z kopii daje 0,5-0,6 mln zarobku po pierwszej dobie. Zakladanie 30zl z kopii przy 30% przecenie moze byc zbyt optymistyczne
|
|
Z innej beczki, troche informacji n/t wersji VR: 1. Poczatkowo bez SoA, 2. Poczatkowo bez co-op (oraz bez obietnicy dodania pozniej), Z pozytywow, wg wywiadu Incuvo przyklada duzo uwagi do jak najlepszej adaptacji GH na VR. Wywiad z Incuvo n/t GH VR
|
|
Kiedys mowili, ze maja dobre uklady ze Steam, wiec licze na to, ze dogadali sie na duzy banner na weekend :)
|
|
Biorac pod uwage, ze jest to darmowe DLC, to peak chyba niewiele nam powie n/t sprzedazy
|
|
Wersja NS ma chyba być - przynajmniej początkowo - bez co-op.
|
|
P2 już w wersji EA ma mieć co-op więc sprzedaż wersji EA ma sporą szansę być lepsza niż GH bez co-op.
Wg spółki GH to longseller z lifespan minimum 4 lat (patrząc na konkurencyjne tytuły nie widzę powodu żeby sądzić inaczej) , więc w 2022 jednoczesna monetyzacja 2 tytułów.
|
|
No tragedia, podobno zamykają firmę i wszyscy idą do klasztoru. Netto w ciągu pierwszych dni pewnie jakieś 75%, wczoraj już dużo mniej negatywów więc pewnie i mniej zwrotów.
|
|
Zarząd Creepy Jar (Emitent) informuje, iż zgodnie z danymi sprzedażowymi otrzymanymi od Valve Corporation, od daty premiery GREEN HELL (Gra) w trybie wczesnego dostępu tj. od 29 sierpnia 2018 r. łączna sprzedaż brutto Gry poprzez platformę STEAM przekroczyła poziom 580 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy, w tym 180 tys. sztuk brutto zostało sprzedanych od dnia aktualizacji Gry o tryb kooperacji (co-op mode) tj. od 7 kwietnia 2020 r. biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...Czyli rzeczywiście dziennie szło średnio 25 tyś (brutto), nie spodziewałem się tyle. Najprawdopodobniej w ciągu pierwszy dni na 2. miejscu nawet więcej, a potem 5-7 miejsce mniej.
|
|