Temat:
DSS
Nie jestem prawnikiem , nie wiem jak trudno dochodzić swoich praw przed sądem. Zakładam jednak że pieniądze które zalega Covec są wręcz nieosiągalne. W raporcie moga być "martwą" pozycją. wolę nie zarobić, niż stracić - poczekam , popatrzę
|
|
Temat:
DSS
A ja tak sobie tylko myślę czy ta cała nagonka (oczywiście jak najbardziej słuszna , bo sytuacja jest dramatyczna) nie jest dodatkowo podkecana. Puls biznesu smaruje artykuły , protesty podwykonawców, zaskakujący timeing zgłaszanych wniosków o upadłość (zawsze po fazie spadków, przed ewentualnym odbiciem wg. AT), teraz raport. Czy jest możliwe, że to najlepiej zaplanowane przejęcie przez Pana Karkosika , jeżeli faktycznie Mongolia mu w głowie. Zepchnie cenę na absolutne dno , poniżej tego gdzie leży Tytanic, zakupi i wyciągnie na spokojne wody i ku słońcu. Na pewno ma tak duża moc sprawczą, żeby na potrzeby zakupów pchać kurs do dołu działaniami "propagandy okołobiznesowej". To będzie ciekawy tydzień, bo raport juz wiemy że psu na budę. Bardziej mnie interesuje reakcja akcjonariuszy, kto skapituluje i odda a jacy twardziele zostaną bo presja robi się masakra. Uważacie że jest możliwy scenariusz jak w przypadku Grecji , że na pewnym etapie już nawet najgorsze informacje nie robią wrażenia? Po prsotu są kolejnymi newsami. wolę nie zarobić, niż stracić - poczekam , popatrzę
|
|
Temat:
DSS