Każda nieuczciwość, bez względu na charakter, rozmiar czy zasięg,
uderza w wizerunek firmy.Zarządzanie Ryzykiem Nadużyć 2010r.Kluczowe tematy spotkania: * drogowskaz dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem nadużyć
* granice etyki? Relatywizacja pojęcia etyki w biznesie
* rola osób zarządzających – analiza zachowań grup decydentów
* skuteczne i popularne sposoby „zrażania” pracowników
* Case Study – nielojalność pracowników
* ryzyko nadużyć w zamówieniach publicznych – mechanizmy kontroli
* manipulowanie przetargami
* szacowanie ryzyka nadużyć a posiadanie niedoskonałej mapy ryzyka
* kontrola w systemach zintegrowanych – narzędzia wspomagające proces
* kontroli wewnętrznej
* relacje Audyt – ERM. Jak powinna wyglądać i jak stworzyć modelową relację Audytu i komórki zarządzania ryzykiem.
* monitorowanie zjawiska i ocena ryzyka odporności. Badanie organizacji pod kątem odporności na zjawisko nadużyć
* wycena ryzyka a ERM
* metody kalkulacji wartości poniesionych szkód lub utraconych zysków
* możliwości prawne pracodawcy w sytuacji wykrycia nadużycia w firmie (case study)
* dlaczego warto zadbać o odpowiednie przeszkolenie pracowników i budowanie ich świadomości (case study)
CASE STUDY: * Instytut Informatyki Śledczej
* TU Euler Hermes
* KPMG
Prelegenci reprezentują firmy i instytucje: * Grupa Kapitałowa NOVOL Sp. z o.o.
* Fortis Bank Polska SA,
* Instytut Informatyki Śledczej
* TU Euler Hermes
* DGA
* KPMG
* Det Norske Veritas
* Ernst&Young
Warszawa, lipiec 2010 r.
Szanowni Państwo, Niezwykle trudno jest przyjąć do wiadomości, że nasi pracownicy - najcenniejszy zasób firmy – mogą i popełniają nadużycia. Dlaczego staranna weryfikacja, a przede wszystkim procedury kontrolne nie spełniają swojego zadania? W dzisiejszych czasach nadużycia stają się coraz większym wyzwaniem dla organizacji. Żadna firma nie może sobie pozwolić na zignorowanie sygnałów o nieprawidłowościach, bo to może zagrozić dalszej działalności. Przyczyny popełniania nadużyć przez pracowników są - jak we wszystkich aspektach ludzkich zachowań - złożone.Szczególnym walorem konferencji jest możliwość nie tylko uzyskania wiedzy u źródła, ale przede wszystkim wymiany doświadczeń z osobami, które mają ogromne doświadczenie poparte latami praktyki. Formuła konferencji skupiona wokół zagadnień niezwykle ważkich, ujęta w formie case’ów, ułatwi Państwu zrozumienie procesów i wykorzystanie różnych możliwości ze wskazaniem jak tego dokonać.Jestem przekonana, że zarówno poziom merytoryczny, jak i osoby prelegentów skłonią Państwa do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu.Zachęcam do zapoznania się z programem konferencji przedstawionym w dalszej części broszury.
W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie programu jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu (22) 626 02 62 lub adresem poczty:
afajkowska@movida.com.plSerdecznie zapraszam,
zapraszam serdecznie do zapoznania się ze szczegółami na stronie:
www.movida.com.pl/index.php?co...