PARTNER SERWISU
txuorojc
fajkowska

fajkowska

Ostatnie 10 wpisów
Każda nieuczciwość, bez względu na charakter, rozmiar czy zasięg,
uderza w wizerunek firmy.


Zarządzanie Ryzykiem Nadużyć 2010r.

Kluczowe tematy spotkania:

* drogowskaz dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem nadużyć
* granice etyki? Relatywizacja pojęcia etyki w biznesie
* rola osób zarządzających – analiza zachowań grup decydentów
* skuteczne i popularne sposoby „zrażania” pracowników
* Case Study – nielojalność pracowników
* ryzyko nadużyć w zamówieniach publicznych – mechanizmy kontroli
* manipulowanie przetargami
* szacowanie ryzyka nadużyć a posiadanie niedoskonałej mapy ryzyka
* kontrola w systemach zintegrowanych – narzędzia wspomagające proces
* kontroli wewnętrznej
* relacje Audyt – ERM. Jak powinna wyglądać i jak stworzyć modelową relację Audytu i komórki zarządzania ryzykiem.
* monitorowanie zjawiska i ocena ryzyka odporności. Badanie organizacji pod kątem odporności na zjawisko nadużyć
* wycena ryzyka a ERM
* metody kalkulacji wartości poniesionych szkód lub utraconych zysków
* możliwości prawne pracodawcy w sytuacji wykrycia nadużycia w firmie (case study)
* dlaczego warto zadbać o odpowiednie przeszkolenie pracowników i budowanie ich świadomości (case study)

CASE STUDY:

* Instytut Informatyki Śledczej
* TU Euler Hermes
* KPMG



Prelegenci reprezentują firmy i instytucje:

* Grupa Kapitałowa NOVOL Sp. z o.o.
* Fortis Bank Polska SA,
* Instytut Informatyki Śledczej
* TU Euler Hermes
* DGA
* KPMG
* Det Norske Veritas
* Ernst&Young

Warszawa, lipiec 2010 r.
Szanowni Państwo, Niezwykle trudno jest przyjąć do wiadomości, że nasi pracownicy - najcenniejszy zasób firmy – mogą i popełniają nadużycia. Dlaczego staranna weryfikacja, a przede wszystkim procedury kontrolne nie spełniają swojego zadania? W dzisiejszych czasach nadużycia stają się coraz większym wyzwaniem dla organizacji. Żadna firma nie może sobie pozwolić na zignorowanie sygnałów o nieprawidłowościach, bo to może zagrozić dalszej działalności. Przyczyny popełniania nadużyć przez pracowników są - jak we wszystkich aspektach ludzkich zachowań - złożone.Szczególnym walorem konferencji jest możliwość nie tylko uzyskania wiedzy u źródła, ale przede wszystkim wymiany doświadczeń z osobami, które mają ogromne doświadczenie poparte latami praktyki. Formuła konferencji skupiona wokół zagadnień niezwykle ważkich, ujęta w formie case’ów, ułatwi Państwu zrozumienie procesów i wykorzystanie różnych możliwości ze wskazaniem jak tego dokonać.Jestem przekonana, że zarówno poziom merytoryczny, jak i osoby prelegentów skłonią Państwa do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu.Zachęcam do zapoznania się z programem konferencji przedstawionym w dalszej części broszury.
W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie programu jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu (22) 626 02 62 lub adresem poczty: afajkowska@movida.com.pl
Serdecznie zapraszam,

zapraszam serdecznie do zapoznania się ze szczegółami na stronie:
www.movida.com.pl/index.php?co...

Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 9 listopada 2010
Ostatnia wizyta: 10 listopada 2010 08:40:45
Liczba wpisów: 1
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,415 sek.

enmafqql
tmdstqzk
qpcvmdvz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 430,89 zł +382,15% 96 430,89 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
flrdfucq
oxzgjkjz
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat