Temat:
GRAAL
spóbuje po 11 w takim razie i tak atrakcyjne :p
|
|
Temat:
GRAAL
ciekawe czy sie uda złapać za 10.50 z rana
|
|
Temat:
WASKO
według mnie coś ciekawego się szykuje, po takim czasie spadków możliwe jest odbicie. Jestem amatorem i nie wiem czy przeprowadziłem wystarczającą analizę ale MACD się właśnie przecieły tak jak powinny ;), RSI średnio 40~, patrząc na C/wk niedowartościowanie. Osobiście czekam tylko na przecięcie się SK i kupuję, mam gdzieś raporty kwartalne.
Oczywiście prosze nie brać moich osobistych analiz zbytnio pod uwagę, dopiero zacząłem przygode z giełdą i duża szansa, że jestem w błędzie. Tak więc śmiało poprawiajcie mnie ;)
|
|
Temat:
HBPOLSKA
co tutaj tak ucichło?
|
|
Temat:
HBPOLSKA
musze sprawdzić jak sie u mnie stopy ustawia. U mnie jest problem z tym, że mam szkołe do 14-15 i musze latać do biblioteki co przerwe a jak coś sie dzieje to do domu biegiem.
Narazie nabieram praktyki dopiero bo moja wiedza opiero się tylko na książkach i grach giełdowych.
W takim razie czekam aż zleci, straty traktuje jako inwestycje w wiedze ;P
|
|
Temat:
HBPOLSKA
ja już sie pogubiłem i przestaje panować nad emocjami miałem kupione po 3.6, naszczęście tylko za pareset złotych, jestem jeszcze licealistą i się dopiero ucze. Puściłem po 12% straty, a teraz mi korci żeby kupić znowu jak zleci do 3.05~ aaaaaaaaa!
|
|
Temat:
HBPOLSKA
dajcie spokój, sprzedałem po 3.03 i papier po chwili pod 3.16...
|
|
Temat:
HBPOLSKA
sprzedałem z 12% stratą, kupie dopiero po 2,80.
|
|
Temat:
TECHMEX
warto wchodzić w techmex?
|
|
Temat:
JUPITER
warto wchodzić po 2.10? Kiedyś musi poszybować do nieba. Dla mnie ta spółka to jedna wielka tajmenica
|
|
mam więc nadzieje że integer ją przegoni a ja do końca życia będe sączyć mojito w basenie
|
|
Temat:
HBPOLSKA
mam pare akcji, naszczęście nie dużo bo jestem amatorem i dopiero się ucze, na własnych błędach m.in (przechodze własnie ten okres kiedy są błędy potem będzie czas na wnioski)